Аеропорт "Бориспіль" в 2014 р. скоротив пасажиропотік на 13% на тлі загального падіння ринку авіаперевезень — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Аеропорт "Бориспіль" в 2014 р. скоротив пасажиропотік на 13% на тлі загального падіння ринку авіаперевезень

Казна та Політика
246
Міжнародний аеропорт “Бориспіль” (Київ), найбільший аеропорт України, в 2014 році скоротив пасажиропотік на 13% порівняно з 2013 роком – до 6,89 млн осіб.
Значне скорочення обсягів авіаперевезень на вітчизняному ринку є очікуваним результатом економічної та політичної ситуації в Україні.
“Нагадаємо, що основні чинники негативної тенденції на авіаринку – це зменшення купівельної спроможності населення, зниження рівня ділової та туристичної активності в країні, а також призупинення авіасполучення з Сімферополем, Донецьком і Луганськом”, – зазначили в прес-службі “Борисполя”.
Кількість вильотів літаків в аеропорту “Бориспіль” за 2014 рік склала близько 72 тис., що на 11% менше показників 2013 року.
За минулий рік в аеропорту було оброблено 25,055 тис. тонн вантажу (на 7% менше) та 4,881 тис. тонн пошти (на 21% менше).
Як повідомлялося, аеропорт “Бориспіль” в січні-листопаді обслужив 6,4 млн пасажирів, що на 13% менше, ніж за аналогічний період 2013 року.
Крім того, 12 січня міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський зазначив, в аеропорту “Бориспіль” існує комплекс проблем.
“В аеропорт інвестовано величезну кількість коштів, які необхідно обслуговувати. Завдяки цим кредитам ми змогли провести Євро-2012, але зараз вони використовуються неефективно. Дотепер менеджмент не звертав уваги на неавіаційні доходи. Втім, у “Борисполя” в цьому є значний потенціал”, – сказав він.
За словами першого заступника міністра Володимира Шульмейстера, експертна комісія проаналізувала роботу аеропорту за останні шість років, порівнявши його основні показники з результатами діяльності провідних аеропортів світу і позначивши ключові проблеми підприємства. Зокрема, йдеться про відсутність чіткої стратегії розвитку, неефективність будівництва та закупівель, падіння операційних і фінансових показників, низький рівень прибутковості, неефективну структуру доходів і завищені витрати, проблеми з оборотним капіталом, велику кредитну завантаженість, формальність контролю якості служб, відсутність гнучкості в конкурентній боротьбі та ін.
Для подолання цих проблем комісія запропонувала план дій на короткострокову і середньострокову перспективи. “По-перше, необхідно збільшити доходи від неавіаційної діяльності, за рахунок чого функціонують всі аеропорти світу. Це – торгівля і сфера харчування, додаткові послуги – паркінг, таксі, реклама. Надалі – збільшення кількості рейсів, транзитних перевезень, обробка вантажів. Крім того, варто оптимізувати операційні витрати і структуру управління, перейти на якісне бюджетування витрат і управління фінансами”, – сказав В.Шульмейстер.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас