Доходи власників супертанкеров злетіли до максимуму за 6 років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Доходи власників супертанкеров злетіли до максимуму за 6 років

Фондовий ринок
1731
Щоденний дохід власників супертанкерів на маршруті Близький Схід – Японія, який вважається бенчмарком, підскочив у середині грудня до максимуму за шість років, пише The Financial Times.
За даними Baltic Exchange, дохід судновласників на добу досяг $97,489 тис., що є найвищим показником з 2008 року. Всього півроку тому ставки фрахту були такими низькими, що власники не могли покрити щоденні поточні витрати в розмірі близько $20 тис.
“Хтось повинен викликати пожежну бригаду, тому що ринок танкерів офіційно у вогні”, – сказав аналітик Canaccord Genuity Ноа Паркет.
Однією з причин зростання цін стало те, що Китай нарощує стратегічні резерви на тлі падіння нафтових цін до мінімальних позначок з травня 2009 року. У січні-листопаді КНР імпортувала в середньому 6 млн барелів нафти на добу, що на 0,5 млн б/д більше обсягів за аналогічний період минулого року, за даними Argus Media.
Неослабне зростання видобутку на сланцевих родовищах США вплинуло на ринок танкерних перевезень. США скоротили імпорт нафти морем на 43% з 2006 року, в тому числі на 9% цього року, за розрахунками брокерської фірми Clarkson Research Services.
У той же час експорт з країн Близького Сходу і західної Африки до Китаю та Індії зростає, при цьому дані маршрути довші і більш дохідні.
Крім того, підтримку ринку може надати формування контанго, коли ф’ючерсні контракти на нафту коштують дорожче, ніж спотові. З цієї причини трейдери воліють купувати паливо і тримати його на танкерах в очікуванні майбутніх продажів за вищою ціною.
Судновласники та аналітики оптимістичні щодо того, що ставки залишаться вище рівня $40 тис. У найближчі кілька років через скорочення кількості замовлень на нові кораблі.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас