Перший етап реформи "Укрзалізниці" займе близько двох років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Перший етап реформи "Укрзалізниці" займе близько двох років

Казна та Політика
416
Реформування залізничної галузі України буде реалізовуватися у кілька етапів, перший займе близько двох років, вважає виконуючий обов’язки генерального директора “Укрзалізниці” Максим Бланк.
Як повідомив він на засіданні робочої групи Американської торговельної палати з транспорту і логістики, суть першого кроку реформи – звести всі виробничі та юридичні структури в одне АТ, припинити працювати за принципом “шість регіональних залізниць”.
“Подальші кроки будуть обговорюватися додатково: чи буде монополізована тяга і чи буде до неї доступ учасників ринку, яка форма залучення приватного капіталу необхідна і що вважати об’єктами інфраструктури – шляхи, пасажирські вокзали і так далі”, – сказав Бланк.
При цьому він прогнозує підвищення вартості послуг “Укрзалізниці”, оскільки необхідно перейти на іншу форму тарифоутворення, яка буде покривати відтворення основних коштів.
“Також необхідно виключити дублюючі функції, величезний заділ залишається в частині корупційної складової, потрібно послідовне скорочення субсидування пасажирських перевезень”, – говорить в.о. голови “Укрзалізниці”.
За його словами, плановане підвищення тарифів на залізничні вантажоперевезення на 30% не виправдає поточну собівартість “Укрзалізниці”, враховуючи, як мінімум, той факт, що вартість паливно-мастильних матеріалів, які є другим елементом витрат після оплати праці, зросла більш ніж на 100% .
Нагадаємо, що Кабінет міністрів 25 червня 2014 затвердив постанову про створення акціонерного товариства залізничного транспорту “Українська залізниця” у вигляді публічного АТ, 100% акцій якого закріплюються у власності держави без права відчуження.
Новий суб’єкт господарювання пропонується утворити шляхом злиття “Укрзалізниці”, шести залізниць, підприємств, установ та організацій залізничного транспорту загального користування. Крім того, в статутний капітал будуть внесені акції, частки та паї, що належать державі в компаніях, створених за участю підприємств залізничного транспорту.
Створення АТ пропонується шляхом формування вертикально інтегрованих структур за видами діяльності: вантажні перевезення, пасажирські перевезення у внутрішньому та міжнародному сполученні, пасажирські перевезення у приміському та регіональному сполученні, утримання та експлуатація інфраструктури, надання послуг локомотивної тяги, ремонт рухомого складу, будівництво та ремонт об’єктів інфраструктури , проведення науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, утримання соціальної сфери тощо.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас