2268
Майже 70% українських офісних працівників «висять» у соціальних мережах на роботі
— Особисті фінанси
Більшість офісних співробітників в Україні читають соціальні мережі в робочий час: як правило, новини та інший інформаційний контент. Доступ до Facebook або «ВКонтакте» повністю закритий тільки в 13% українських компаній. Про це свідчать результати опитування, проведеного grc.ua.
Приблизно в 70% українських офісів відвідування соціальних мереж ніяк не контролюється. 7% учасників опитування заявили, що мають доступ до Facebook та інших соціальних медіа в робочий час, але є контроль таких відвідувань.
При цьому, чим більша компанія, тим вище шанс того, що співробітникам заборонено «висіти» в соціальних мережах. І навпаки — чим менше офіс, тим менше обмежень:

Якщо доступ відкритий, близько 67% співробітників регулярно заходять в соціальні мережі (майже кожен другий зазначає, що це відволікає його від роботи). А кожен десятий каже, що не встигає заглянути в стрічку новин через завантаженість роботою.

Найбільше уваги офісні співробітники приділяють новинам — їх переглядають 42%. Тільки 24% намагаються шукати там інформацію, потрібну для роботи.

Нагадаємо, «Яндекс Україна» нещодавно представила дослідження щодо поведінки українців в Twitter. За рік з липня 2013 по липень 2014 число українських Twitter-акаунтів різко зросло, а їх активність значно збільшилася.
За матеріалами: grc.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Субсидії: ПФУ нагадав, що треба зробити до 1 жовтня
Які товари можуть подорожчати у 2026 році через нові податки
В МВС попередили про шахраїв, які продають авто: як розпізнати обман
До кінця року в Реєстрі збитків з’являться категорії для бізнесу та держсектору
Європейська система (EES) починає діяти 12 жовтня: посібник для безпроблемної першої поїздки
10 актуальних вакансій для HR-фахівців