Майже 70% українських офісних працівників «висять» у соціальних мережах на роботі


Майже 70% українських офісних працівників «висять» у соціальних мережах на роботі

Більшість офісних співробітників в Україні читають соціальні мережі в робочий час: як правило, новини та інший інформаційний контент. Доступ до Facebook або «ВКонтакте» повністю закритий тільки в 13% українських компаній. Про це свідчать результати опитування, проведеного «HeadHunter Україна».

Приблизно в 70% українських офісів відвідування соціальних мереж ніяк не контролюється. 7% учасників опитування заявили, що мають доступ до Facebook та інших соціальних медіа в робочий час, але є контроль таких відвідувань.

При цьому, чим більша компанія, тим вище шанс того, що співробітникам заборонено «висіти» в соціальних мережах. І навпаки – чим менше офіс, тим менше обмежень:

Якщо доступ відкритий, близько 67% співробітників регулярно заходять в соціальні мережі (майже кожен другий зазначає, що це відволікає його від роботи). А кожен десятий каже, що не встигає заглянути в стрічку новин через завантаженість роботою.

Найбільше уваги офісні співробітники приділяють новинам – їх переглядають 42%. Тільки 24% намагаються шукати там інформацію, потрібну для роботи.

Нагадаємо, «Яндекс Україна» нещодавно представила дослідження щодо поведінки українців в Twitter. За рік з липня 2013 по липень 2014 число українських Twitter-акаунтів різко зросло, а їх активність значно збільшилася.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua