Facebook буде передавати рекламщикам персональні дані користувачів без їх згоди - вже з 1 січня 2015 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook буде передавати рекламщикам персональні дані користувачів без їх згоди - вже з 1 січня 2015 року

Особисті фінанси
759
Соціальна мережа Facebook з 1 січня 2015 року вводить в дію нову політику використання даних про користувачів, що дозволяє передавати їх третім особам без спеціального дозволу власника даних. Про це йдеться в повідомленні соцмережі.
Згідно повідомленню, людина буде вважатися згодним з новою політикою, якщо після 1 січня 2015 продовжить користуватися соцмережею і її сервісами.
У новій редакції політики зазначено, з ким Facebook буде ділитися персональними даними своїх користувачів. Це служби реклами та аналітичні компанії, оператори зв’язку та інші постачальники послуг для Facebook.
Крім того, дані користувачів Facebook буде передавати своїм партнерам – власникам інтернет-сайтів і додатків для мобільних пристроїв, а також іншим компаніям, чиї товари або послуги набувають користувачі соцмережі.
Facebook також передасть дані користувачів держорганам, якщо визнає, що їх запит юридично обґрунтований.
При цьому соцмережа не запитуватиме у кожного свого користувача згоди на передачу його персональних даних. Facebook буде за замовчуванням вважати, що на це згодні всі, хто є його користувачами після 1 січня.
Facebook також розкрив перелік персональних даних, які збирає. Цей перелік включає в себе всю активність людей в соцмережі: опубліковані пости, листування з іншими користувачам соцмережі, дані про місцезнаходження людини, особисті дані при реєстрації самого користувача та осіб, які спілкуються з ним.
Соцмережа збирає та зберігає з можливістю передачі згаданим вище третім особам дані про платежі користувача в соцмережі, відомості про номер його банківської картки та іншу інформацію про неї, а також дані про рахунки, на які переводилися платежі, і адресах доставки товарів.
Предметом збору соцмережею є, крім того, контактні дані самого користувача, причому не тільки ті, які він вводить при реєстрації, а й ті, що передаються їм або іншими користувачами через внутрішній месенджер Facebook.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас