Авіакомпанія-монополіст шахраює із рейсами в Україні, не даючи літати іншим перевізникам - думка учасника ринку
Нові правила надання і анулювання напрямків авіакомпаніям в Україні стали на користь лише створеного монополіста, який володів ринком повністю, вважає гендиректор компанії “Атласджет Україна” Сергій Підгородецький.
“Міжнародні авіалінії володіють 190 напрямками. Крім цих напрямків є частоти – щотижневі частоти, які виконує компанія по міжнародних напрямках. Монополіст використовує частоти на 45-50%, на протязі тривалого часу. Попередні правила давали державі інструмент регулювати ринок. Зараз – це штучне стримування ринку та руйнування комерційних і конкурентних засад”, – розповів він.
“Простіше кажучи – є кінотеатр, в якому ви купили усі тисячу місць, а користуєтесь – лише двадцятьма. А решту ви купили, й нікого не пускаєте”, – пояснив заслужений працівник авіації та колишній генеральний директор аеропорту Бориспіль України Борис Шахсуваров.
“Є таке явище – подають заявки на виконання рейсів, на частоти, на напрямки, але не використовують їх. Оскільки їхні заявки підтверджені, то іншим не дають літати. Приблизно те ж відбувається із так званими слотами. Роблять запит на слоти на весь період осінньо-зимовий, весняно-літній, залишають за собою всі хороші проміжки часу в аеропорту, і кажуть “Цей час – за нами. І ніхто інший не має права на ці слоти”. І виникає така ситуація – закінчується рік, підводяться підсумки і виявляється, що слоти не використані в повному обсязі. Це називається легка гра, а по суті справи – це шахрайство”, – додав Шахсуваров.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною