"Ютейр" першим з авіаперевізників Росії зізнався про початок кризи в галузі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ютейр" першим з авіаперевізників Росії зізнався про початок кризи в галузі

Світ
2003
Правління авіаперевізника “Ютейр” затвердило програму підвищення ефективності та оптимізації витрат на 2014-2015 роки. Компанія збирається позбутися неефективних маршрутів, скоротити час наземного і технічного обслуговування повітряних літаків, скоротити час обслуговування пасажирів і на третину скоротити управлінський персонал.
Таким чином на рік “Ютейр” планує економити 5 млрд рублів. Для порівняння виручка авіакомпанії у 2013 році – 67,7 млрд.
Також компанія планує сконцентруватися на бюджетних перевезеннях, відмовившись від розвитку преміум-сегмента, і тому формує флот літаків без бізнес-класу.
Вдавшись до жорстких заходів, “Ютейр” сподівається підготуватися до кризи в галузі. В аналітичних матеріалах компанії сказано, що в березні цього року середній тариф у російських авіакомпаній був нижчий за показники річної давності на 10%.
Конкуренти “Ютейр” згодні: джерело в “Аерофлоті” повідомило, що глибина бронювання авіаквитків скоротилася з чотирьох місяців до трьох, як і під час кризи 2008 року. “Трансаеро” скорочення глибини продажів відзначає протягом останніх п’яти років і цього року тенденція зберігається.
Компанії з продажу квитків пояснюють спад нестабільною ситуацією в економіці, подіями навколо України і введенням неповоротних тарифів. Через падіння рубля закордонні поїздки багатьом вже не по кишені.
Останніми роками всі великі російські авіакомпанії нарощували флот, ставлячи на зростання пасажиропотоку, говорить начальник аналітичного відділу агентства “Авіапорт” Олег Пантелєєв. Але через погіршення макроекономічної ситуації приріст на міжнародних рейсах скоротився, а конкуренція на внутрішньому ринку висока.
У підсумку авіакомпанії опинилися в неприємній ситуації, зазначає експерт: кількість літаків надлишкова, попит потрібно стимулювати, а робити це можна тільки низькими тарифами.
Враховуючи, що у авіакомпаній велике навантаження за лізинговими платежами, номінованими в іноземній валюті, у російських банків доступ до дешевого фінансування буде все гірше і гірше, можна говорити, що період бурхливого зростання для більшості російських авіакомпаній завершений, говорить експерт.
За матеріалами:
Відомості
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас