ДАІ вводитиме систему автофіксації порушень ПДР - вона в 19 разів ефективніше рядового даїшника — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ДАІ вводитиме систему автофіксації порушень ПДР - вона в 19 разів ефективніше рядового даїшника

Особисті фінанси
3165
В Україні, незважаючи на величезні витрати на ведення АТО і складну економічну ситуацію, все ж таки збираються вводити недешеву систему автофіксації порушень ПДР. Про це заявив перший заступник начальника департаменту ДАІ МВС генерал Сергій Будник.
«Ми – єдина країна в Європі, де порушників ловлять по-старому, за допомогою жезла, – сказав нам Будник. – Але ж автоматична система набагато ефективніша, ніж наряд інспекторів: з нею «домовитися» неможливо».
За словами Будника, експеримент показав, що встановлений на аварійно-небезпечному перехресті прилад за годину зафіксував 89 порушень (звичайний інспектор оформляє близько 5 штрафів за годину. – Авт.). Найчастіше ж за перші 6 місяців 2014-го українців штрафували за швидку їзду і пияцтво за кермом (докладніше див. інфографіку. – Авт.).
ДАІ вводитиме систему автофіксації порушень ПДР - вона в 19 разів ефективніше рядового даїшника
ЦІНА ПИТАННЯ. Як роз’яснив Будник, до 1 вересня ДАІ планує подати в Раду законопроект, який узаконить автофіксацію. Але навіть якщо документ ухвалять, встановлювати камери почнуть не раніше 2015 року. Враховуючи, що один комплекс (відеокамера, система реєстрації, антивандальні бокси) коштує близько $100 тис., а, за оцінками ДАІ, в Україні 2000 аварійно-небезпечних місць, де потрібна автофіксація, то «автозадоволення» потягне на $200 млн. Тому в ДАІ планують встановлювати систему поступово, а до фінансування залучити місцеві органи влади (вони в цьому зацікавлені, оскільки штрафи йдуть до місцевих бюджетів. – Авт.).
ЕКСПЕРТИ. Думки фахівців розділилися. На думку юриста Олексія Святогора, автофотофіксація може використовуватися лише як допоміжний метод: «Уявімо: автомобіль викрадений, злочинець їде на червоне, а ДАІ надсилає квитанцію про штраф господареві машини».
А адвокат Володимир Пилипенко заперечує: «Авто – джерело підвищеної небезпеки. Тому відповідальність його власника – європейська практика». У ДАІ всі думки експертів обіцяють взяти до уваги.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас