Мін'юст не забезпечив належного управління фінансовими ресурсами - Рахункова палата — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мін'юст не забезпечив належного управління фінансовими ресурсами - Рахункова палата

Казна та Політика
661
Колегія Рахункової палати розглянула результати аудиту фінансово-господарської діяльності центрального апарату Міністерства юстиції України у 2011-2013 роках та I кварталі 2014 року.
За висновком Колегії, міністерство не забезпечило належного управління наявними фінансовими і матеріальними ресурсами, що створило передумови для неефективного використання за окремими напрямками коштів державного бюджету та проведення видатків з недотриманням вимог чинного законодавства.
“Через необгрунтоване планування поточних витрат на утримання центрального апарату Мін’юсту утворювалися значні суми невикористаних коштів за окремими напрямками видатків. З них 14,1 млн. грн. перерозподілені у 2011-2013 роках на збільшення видатків територіальних головних управлінь юстиції, а не використані для оплати комунальних послуг, 1,6 млн. грн. повернуті до державного бюджету.
Внаслідок недотримання чинної методики розрахунку орендної плати сплачено зайві 428,6 тис. грн. за спожиті послуги з утримання приміщень, орендованих міністерством у підвідомчої ДП “Українська правова інформація”.
За відсутності належного внутрішнього контролю і недотримання вимог Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” міністерство не забезпечило своєчасного, повного та достовірного відображення господарських операцій у бухгалтерському обліку. Отримані матеріальні цінності в більшості випадків своєчасно не оприбутковувалися, а їхнє внутрішнє переміщення не завжди документально підтверджувалося. Внаслідок цього протягом 2011-2013 років інвентаризаціями встановлена наявність майна на суму 656,1 тис. грн., яке в обліку не обчислювалося”, – йдеться в повідомленні.
Колегія Рахункової палати рекомендувала вжити заходів щодо забезпечення обгрунтованого планування фінансових ресурсів на утримання апарату Мін’юсту, посилення контролю за законністю та ефективністю використання площ адміністративних приміщень, що перебувають у сфері управління міністерства, а також дотримання вимог законодавства у сфері бухгалтерського обліку.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас