У Криму націоналізували суднобудівний завод "Море", який будував кораблі для Китаю — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Криму націоналізували суднобудівний завод "Море", який будував кораблі для Китаю

Фондовий ринок
863
Депутати так званої держради Криму ухвалили рішення про націоналізацію суднобудівної компанії “Море” у Феодосії, яка випускає як військові, так і цивільні судна на повітряній подушці і на підводних крилах.
Рішення про це було оголошено в середу.
“Власністю Республіки Крим є: рухоме і нерухоме майно відкритого акціонерного товариства “Суднобудівна компанія “Море” у складі необоротних і оборотних активів”, – йдеться в рішенні.
Розпорядник майна ФСК “Море”, що перебуває з 2008 року в процесі санації, старший партнер юридичної фірми “Ільяшев і партнери” Роман Марченко в коментарі “Інтерфакс-Україна” вказав на те, що влада окупованого Криму націоналізує не акції компанії, а її майно.
“Основне питання: якби йшлося про націоналізацію 100% акцій ФСК, які перебувають в управлінні держконцерну “Укроборонпром”, то тоді потрібно було б говорити про позов держави Україна до АРК і РФ. Але кримська влада націоналізує майно, і “відсікає” кредиторську заборгованість”, – зазначив він.
“Тобто, грубо кажучи, і у держави, і у підприємства, і у кредиторів вкрали майно, активи”, – зауважив розпорядник майна, уточнивши, що реєстрова небанківська кредиторська заборгованість ФСК “Море” становить на сьогодні близько 30 млн грн, заборгованість перед банками – 118 млн грн.
Нагадаємо, за перше півріччя минулого року ВАТ “Феодосійська суднобудівна компанія “Море”, що входить до складу ДК “Укроборонпром”, отримала 184,8 млн. гривень чистого прибутку – в 22 рази більше, ніж за весь 2012 рік.
Значне зростання економічних показників діяльності пов’язано, насамперед, з успішним виконанням контракту з будівництва для ВМС Китаю десантних кораблів на повітряній подушці проекту 958 типу “Зубр” (другий корабель “Укроборонпром” через ситуацію в Криму спішно відправив до Китаю 8 березня). При цьому підприємство мало намір диверсифікувати ринок збуту продукції шляхом освоєння цивільної продукції.
ДОВІДКА
ВАТ “Феодосійська суднобудівна компанія “Море” спеціалізується на військовому і цивільному суднобудуванні, зокрема, створенні військових і цивільних катерів, суден на підводних крилах з легких сплавів, суден на повітряній подушці.
Значну частину продукції складають військові кораблі і багатоцільові катери. Це – протичовнові кораблі на підводних крилах (КПК) проекту “Сокіл”, швидкохідні патрульні катери проектів “Гриф”, “Кондор”, їхні модифікації, а також кораблі на повітряній подушці різного призначення, зокрема, малий десантний корабель амфібійного типу “Зубр”, який не має аналогів у світі.
Зі стапелів “Моря” зійшли такі відомі судна на підводних крилах, як “Ракета”, “Комета”, “Восход”, “Циклон” і “Олімпія”. Їхня загальна кількість становить 40% серед суден подібного типу в світі.
Теплоходи “Комета”, побудовані в кінці 1960-х – на початку 1970-х років, експлуатуються до сьогодні в Німеччині, Греції, на Кубі.
За матеріалами:
Укрінформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас