"Формула-1" по-російськи буде дорожче, ніж в Монако — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Формула-1" по-російськи буде дорожче, ніж в Монако

Світ
888
За чотири з половиною місяці до старту першого в історії Росії етапу «Формули-1» організатори сочинської гонки розпочали продаж квитків. Судячи з цін та організації трибун, для вболівальників етап у Сочі може стати одним з найдорожчих і незручних у всьому чемпіонаті.
Говорячи про майбутнє Гран-прі Росії, організатори гонки з державної компанії ВАТ «Центр Омега» апелюють до емоцій. Наприклад, промоутер російського етапу Сергій Воробйов полюбляє міркувати про привабливість Сочі для туристів, олімпійський антураж і унікальну атмосферу «Великих призів».
Поки недобудовані трибуни, зони вільного розміщення і VIP-зали автодрому в цілому пропонують гостям гонки 45 000 місць. Це менше, ніж на будь-який інший діючій трасі «Формули-1». Найближчий сусід Сочі за цим показником – гоночний комплекс «Яс Марина» в Абу-Дабі, де для глядачів передбачено 50 000 квитків. При цьому в еміраті проживають всього 2 млн осіб, а у всіх ОАЕ – 9 млн. Десятимільйонна Угорщина має автодром «Хунгарорінг» із 120 000 місць, а 30-мільйонна Малайзія може похвалитися столичним «Сепангом» і його 130-тисячними трибунами.
Наступне питання – зручність купівлі квитків. Продажі на Гран-прі Австрії і Великобританії розпочалися за рік до старту. У Сочі озвучили деталі квиткової програми 30 травня, коли до Гран-прі Росії залишилося трохи більше чотирьох місяців.
При цьому придбати квиток на саму гонку глядач не може: уболівальникам нав’язують дорожчі “комплексні” пропозиції на повний уїкенд Гран-прі Росії. Чотириденна програма включає в себе численні тренування, змагання гонок підтримки і вільний доступ на трасу в четвер, коли там взагалі нічого не відбувається. Крім Росії така система діє лише в Японії, Малайзії та Китаї. Решта 15 етапів дають глядачеві змогу обрати категорію квитка: цінителі атмосфери можуть приїхати на трасу виключно в п’ятницю, а любителям драйву достатньо неділі.
Найдешевший квиток на Гран-прі Росії коштує 5000 руб. – за ці гроші відвідувач потрапить в плоску відкриту зону, огороджену від траси металевою сіткою. Сидячих місць не передбачено, навісів або козирків теж немає – уболівальникам залишиться тільки стояти на майданчику в оточенні охоронців. Проносити з собою розкладні стільці або напої заборонено.
На інших трасах зони вільного розміщення виглядають інакше. Зазвичай вони розташовані на пагорбах, що оточують трасу: у підсумку вболівальники можуть не просто дивитися гонку, а й влаштувати пікнік. За бажання можна сісти просто на землю, а гідний огляд гарантований горбистою місцевістю. Саме так влаштовані зелені зони на більшості європейських Гран-прі. Середня ціна за таке задоволення становить 4467 руб.
Квитки на головну трибуну автодрому в Сочі коштують від 23 000 до 30 500 руб. Тут умови максимально наближені до світових стандартів: над трибуною є навіс, а кожен уболівальник отримає індивідуальне сидіння. Щоправда, на відміну від зарубіжних етапів, квитки продаються без зазначення місць.
У календарі “Формули-1” існує всього два етапи з дорожчими квитками на головну трибуну – це Бельгія і Сінгапур. У Сінгапурі проводиться нічна гонка вулицями міста, а після фінішу на гостей «Формули-1» чекає безкоштовний концерт світових зірок. Бельгійську трасу «Спа-Франкоршам» пілоти і вболівальники одноголосно називають найкращою у всьому чемпіонаті, а гонки на цьому автодромі незмінно виявляються захоплюючими і драматичними.
Так, за всіма показниками сочинський етап демонструє найгірше співвідношення ціна/якість у всій «Формулі-1». Однак саме російської атмосфери, можливо, і не вистачало королівським перегонам з їх пафосом Абу-Дабі, святом Монци і захоплюючими віражами Бельгії.
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас