Ціна доставки вантажів до Криму для українських постачальників зросла на 50% - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ціна доставки вантажів до Криму для українських постачальників зросла на 50% - експерт

Казна та Політика
1065
Поточна ситуація в Україні суттєво вплинула на ведення бізнесу і ринок логістичних послуг, зокрема, ціна доставки до Криму зросла для українських постачальників на 50% через порушення транспортних схем і відсутність зворотних поставок з півострова на материкову частину України, повідомив генеральний директор компанії “ФМ Ложістік Дніпро” Андрій Нестеренко.
За його словами, які наводяться в повідомленні прес-служби компанії, в цілому можливість надання транспортних послуг для поставки до Криму, на захід України і в Одесу значно ускладнена у зв’язку із зміною кон’юнктури ринку і ускладненням умов діяльності, а поставки на схід схильні до високих ризиків безпеки як для життя персоналу, так і для збереження транспорту і вантажів.
“В даний час чітко видно наступні тенденції ринку: всі перевезення з Києва зросли в ціні на 20-40% залежно від напрямку; вантажопотік в західному напрямку і через Одеський порт знизився,у деяких випадках наступило повне припинення поставок до Криму і на схід країни; спостерігається дефіцит транспорту”, – сказав експерт.
Говорячи про поточні проблеми доставки товарів до Криму, А.Нестеренко відзначив зниження вантажопотоку в цьому напрямку і суттєве зростання вартості доставки. За внутрішньою статистикою компанії, 70% її клієнтів відмовилися від поставок.
“Тому компанії, які продовжують постачати свою продукцію до Криму, платять за доставку в півтора рази більше, в іншому випадку шукають альтернативні шляхи (наприклад, доставка до Херсона і передача кримському дистриб’ютору)”, – відзначає А.Нестеренко.
Крім цього, за його словами, поточна невизначеність статусу півострова створює проблеми в правовому полі, що ускладнює роботу роздрібних мереж і тягне ризик несплати, а також збільшує термін доставки в 1,5-2 рази (на проходження кордону материкової України і Криму необхідно від чотирьох до 30 годин). На зниження вантажопотоку також вплинула заборона РФ на постачання низки українських товарів.
“Проте, ситуація в Криму не є критичною і не припускає ризиків для безпеки вантажів, транспорту і життя водія, на відміну від сходу України, де становище вкрай важке”, – відзначає голова “ФМ Ложістік Дніпро”.
Так, щодо поставок на схід України першочерговими є не питання вартості та економічної доцільності, а безпеки життя і збереження вантажів і транспортних засобів. Зважаючи на відсутність гарантій безпеки спостерігається дефіцит транспорту. Складність поточної ситуації посилюється також тим, що на території, де склалася небезпечна ситуація, не поширюється дія страхових полісів. “Тим не менш, компанія продовжує виконувати практично всі заявки клієнтів щодо постачання на схід України за винятком поставок до деяких міст, де ведуться бойові дії, роблячи все можливе для забезпечення безпеки і вантажу, і водія”, – сказав А.Нестеренко.
Крім того, за його словами, скорочення експортно-імпортних операцій вплинуло на подорожчання вартості доставки в західному напрямку навіть більшою мірою, ніж у східному. “Перевізники, раніше орієнтовані на міжнародні поставки, значно знизили інтенсивність перевезень у цьому напрямку, що, відповідно, призводить до дефіциту транспорту. В силу зміни кон’юнктури ринку, тарифи на перевезення в західному напрямку зросли на 30-40%, зрівнявшись в ціні з усіма регіонами України”, – зазначив керівник “ФМ Ложістік Дніпро”.
Він зазначає, що схожа ситуація склалася і з поставками до Одеси: кількість бажаючих здійснювати перевезення в цьому напрямку також значно знизилася. Пов’язано це із зменшенням вантажопотоку через Одеський порт: потік контейнерних вантажів з Китаю суттєво скорочується через підвищення курсу долара і скорочення імпорту споживчих товарів, що, відповідно, впливає на збільшення вартості поставок.
Компанія “ФМ Ложістік Дніпро” є логістичним провайдером і частиною міжнародної групи компаній FM Logistic (Франція). На українському ринку компанія працює з 1996 року.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас