Львів і Варшаву хочуть з'єднати вузькоколійною залізницею — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Львів і Варшаву хочуть з'єднати вузькоколійною залізницею

Казна та Політика
1514
Голова Міністерства інфраструктури України Максим Бурбак вважає за необхідне створити всі умови для транспортування вітчизняних товарів до країн Європейського Союзу, а також для залучення інвестицій в оновлення інфраструктури України.
Як повідомили в прес-службі Мінінфраструктури, з такою заявою голова міністерства виступив на відкритті пленарного засідання Міжнародного транспортного тижня в Одесі.
“Україна вже підписала політичну частину угоди про асоціацію з ЄС, сподіваємося відповідно до заяв європейських партнерів на підписання найближчим часом і зони вільної торгівлі, і вже зараз в односторонньому порядку для наших товарів відкриті кордони ЄС, і ми, транспортники, в першу чергу, повинні забезпечити їхнє переміщення Європою. Друге завдання: скориставшись вигідним географічним положенням, ми на 100% повинні використовувати транзитний потенціал нашої держави. І третє – залучення інвестицій в інфраструктуру України”, – сказав Бурбак.
Також профільний міністр нагадав про готовність уряду України надати 12,5 млрд грн кредитів під держгарантії на оновлення рухомого складу залізниць.
Зокрема, кошти планується направити на модернізацію рухомого складу і електрифікацію напрямку Одеса-Миколаїв, а з ЄС, за його словами, напрацьовані рішення з будівництва вузькоколійного ділянки, що з’єднає Львів з Варшавою.
Крім того, міністр підкреслив, що Україна та ЄС також зацікавлені в організації транспортного сполучення між Балтійським і Чорним морями. За його словами, нещодавно в Софії (Болгарія) в рамках зустрічі міністрів транспорту країн-учасниць ОЧЕС (Організація Чорноморського економічного співробітництва) підписано спільну заяву між Україною, Молдовою та Румунією щодо пріоритетності розвитку дорожньої інфраструктури в районі Чорного моря.
“Я вдячний членам українського уряду та колегам з ЄС за підтримку в реалізації цих проектів. У свою чергу, Міністерство інфраструктури буде робити все можливе, щоб імплементувати їх в життя”, – сказав міністр інфраструктури.
Як повідомлялося раніше, Європейський Союз з 23 квітня в односторонньому порядку відкрив свої ринки для українських товарів у рамках автономного преференційного торговельного режиму між Україною та ЄС.
Преференційний режим торгівлі передбачає зниження ставок митних зборів для поставок українських товарів, а також установку квот на такі поставки, що дозволить українським експортерам збільшити постачання на ринки ЄС.
Починаючи з моменту введення автономного преференційного торгового режиму, ставки ввізного мита ЄС встановлюються на рівні, який повинен діяти протягом першого року, після введення вільної торгівлі в рамках Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Цей режим діятиме до 1 листопада цього року або до підписання економічної частини Угоди про асоціацію України та ЄС.
Як вважає віце-президент зі стратегічного розвитку Американської торговельної палати в Україні Тарас Качка, Україна зможе відчути практичний результат запровадження режиму вільної торгівлі з Євросоюзом через півтора року.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас