Львів і Варшаву хочуть з'єднати вузькоколійною залізницею


Львів і Варшаву хочуть з'єднати вузькоколійною залізницею

Голова Міністерства інфраструктури України Максим Бурбак вважає за необхідне створити всі умови для транспортування вітчизняних товарів до країн Європейського Союзу, а також для залучення інвестицій в оновлення інфраструктури України.

Як повідомили в прес-службі Мінінфраструктури, з такою заявою голова міністерства виступив на відкритті пленарного засідання Міжнародного транспортного тижня в Одесі.

“Україна вже підписала політичну частину угоди про асоціацію з ЄС, сподіваємося відповідно до заяв європейських партнерів на підписання найближчим часом і зони вільної торгівлі, і вже зараз в односторонньому порядку для наших товарів відкриті кордони ЄС, і ми, транспортники, в першу чергу, повинні забезпечити їхнє переміщення Європою. Друге завдання: скориставшись вигідним географічним положенням, ми на 100% повинні використовувати транзитний потенціал нашої держави. І третє – залучення інвестицій в інфраструктуру України”, – сказав Бурбак.

Також профільний міністр нагадав про готовність уряду України надати 12,5 млрд грн кредитів під держгарантії на оновлення рухомого складу залізниць.

Зокрема, кошти планується направити на модернізацію рухомого складу і електрифікацію напрямку Одеса-Миколаїв, а з ЄС, за його словами, напрацьовані рішення з будівництва вузькоколійного ділянки, що з’єднає Львів з Варшавою.

Крім того, міністр підкреслив, що Україна та ЄС також зацікавлені в організації транспортного сполучення між Балтійським і Чорним морями. За його словами, нещодавно в Софії (Болгарія) в рамках зустрічі міністрів транспорту країн-учасниць ОЧЕС (Організація Чорноморського економічного співробітництва) підписано спільну заяву між Україною, Молдовою та Румунією щодо пріоритетності розвитку дорожньої інфраструктури в районі Чорного моря.

“Я вдячний членам українського уряду та колегам з ЄС за підтримку в реалізації цих проектів. У свою чергу, Міністерство інфраструктури буде робити все можливе, щоб імплементувати їх в життя”, – сказав міністр інфраструктури.

Як повідомлялося раніше, Європейський Союз з 23 квітня в односторонньому порядку відкрив свої ринки для українських товарів у рамках автономного преференційного торговельного режиму між Україною та ЄС.

Преференційний режим торгівлі передбачає зниження ставок митних зборів для поставок українських товарів, а також установку квот на такі поставки, що дозволить українським експортерам збільшити постачання на ринки ЄС.

Починаючи з моменту введення автономного преференційного торгового режиму, ставки ввізного мита ЄС встановлюються на рівні, який повинен діяти протягом першого року, після введення вільної торгівлі в рамках Угоди про асоціацію між Україною та ЄС. Цей режим діятиме до 1 листопада цього року або до підписання економічної частини Угоди про асоціацію України та ЄС.

Як вважає віце-президент зі стратегічного розвитку Американської торговельної палати в Україні Тарас Качка, Україна зможе відчути практичний результат запровадження режиму вільної торгівлі з Євросоюзом через півтора року.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "УНІАН", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua