Twitter зазнає збитків, інвестори незадоволені — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Twitter зазнає збитків, інвестори незадоволені

Фондовий ринок
537
Мікроблогінговий ресурс Twitter закінчив I квартал 2014 р. з чистим збитком у розмірі $132 млн, що майже в п’ять разів більше збитку в $27 за аналогічний період минулого року. При цьому квартальна виручка соцмережі зросла на 119% і становить $250,5 млн.
Місячна аудиторія активних користувачів сервісу сягнула 255 млн осіб, що на 5,8% вище показників попереднього кварталу. За звітний період мобільна аудиторія додатку Twitter зросла на 31% і становить 198 млн передплатників.
Незважаючи на зростання користувацької бази і зростання виручки, інвесторів підсумки мікроблогінгової платформи не обрадували. Котирування впали на 10% після закриття торгів до позначки нижче рівня листопадового IPO компанії – $38,80 за акцію.
Головний виконавчий директор Twitter Дік Костоло пообіцяв у лютому збільшити зростання користувацької бази, після того як компанія розкрила, що темпи приросту впали до найнижчого рівня за останні роки. Акції торгуються на 40% нижче піку, ринок задається питанням, чи може ресурс довести, що здатний підвищити свою привабливість для інвесторів.
Спроби Twitter перейти від мікроблогів до мультимедійних форматів – картинок і відео – не допомогли стимулювати користувацький інтерес. Конкуренти в особі Snapchat і Instagram поки що домінують на ринку. Twitter робила різні спроби для залучення користувачів: міняла дизайн для вбудовування картинок і відео, додавала функціонал для підписки на обговорення і т. д. І незважаючи на всі зусилля, аудиторія соцмережі становить лише одну п’яту користувацької бази Facebook.
Компанія на сьогодні відчайдушно потребує більшої кількості лояльних ресурсу споживачів, які, зайшовши раз, залишалися б надовго. Тільки так можна забезпечити стабільний потік рекламних коштів.
“Уолл-стріт робить упор на кількість користувачів, – коментує Томас Форте, аналітик консалтингової фірми Telsey Advisory Group в Нью-Йорку. – Для Twitter, щоб максимізувати свою цінність як об’єкт для інвестицій, критично важливо набрати стільки людей, скільки можливо, і правильно монетизувати цю аудиторію”.
Як прогнозує Twitter, в II кварталі 2014 р. виручка компанії варіюватиметься в діапазоні від $270 млн до $280 млн. Консенсус-прогноз аналітиків, опитаних Bloomberg, – $272 млн. Виручка очікується в районі $1,2-1,25 млрд.
Twitter, однак, спрацювала краще очікувань за квартальним доходом, отриманим у розмірі $250 млн. Компанія повідомила, що доходи від реклами за тисячу переглядів в timeline (метрика, яка вимірює ефективність оголошень) збільшилися майже в два рази до $1,44.
Twitter на ринку мобільної реклами конкурує з Facebook і Google. Нещодавно компанія заявила, що пропонуватиме тип рекламних оголошень, які розробники програмного забезпечення можуть використовувати, щоб залучити більше скачувань їх софта – стратегія, яка раніше допомогла Facebook збільшити дохід від мобільної реклами.
Використовуючи свою рекламну мережу, побудовану на основі придбаної торік MoPub, Twitter заявила, що охоплення буде сягати близько 1 млрд мобільних гаджетів. У звітному кварталі на виручку від мобільної реклами припало 80% від загального обсягу доходів від реклами. Загальні доходи від реклами становили $226 млн, збільшившись на 125%.
За даними EMarketer Inc. частка компанії на мобільному рекламному ринку може зрости з 2,4% до 2,7%, склавши $31,5 млрд. У конкурентів – Facebook і Google – 22% і 47% відповідно.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас