Випробування Ан-70 завершені, літак може бути прийнятий на озброєння — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Випробування Ан-70 завершені, літак може бути прийнятий на озброєння

Казна та Політика
1656
Держпідприємство “Антонов” завершило спільні державні випробування модернізованого середнього військово-транспортного широкофюзеляжного літака короткого зльоту і посадки Ан-70.
Як повідомили в прес-службі підприємства в п’ятницю, завершальний етап держвипробувань, програма якого була розрахована на 82 польоти, проводився льотним та інженерно-технічним складом Державного науково-випробувального центру Збройних сил України спільно з фахівцями ДП “Антонов”.
“В цілому після завершення модернізації у вересні 2012 року в період до 31 березня 2014 р. літак виконав 122 польоти з нальотом 220 годин. В цілому в рамках програми держвипробувань літак виконав 753 польоти із загальним нальотом 930 годин 48 хв”, – зазначив співрозмовник.
“Під час заключного етапу держвипробувань в процесі наземних і льотних випробувань на модернізованому літаку отримано відповідність параметрів і режимів, заданих вимогами замовника”, – повідомив він, уточнивши: “Мова йде про вимоги замовника в частині: функціонування модернізованих систем та обладнання; характеристик короткого зльоту і посадок; точнісних характеристик при виконанні навігаційних завдань; міцнісних та ресурсних характеристик; характеристик надійності систем та обладнання; можливість перевезення всієї заданої номенклатури вантажів”.
За підсумками державних спільних випробувань літак рекомендований для прийняття на озброєння, а також для запуску Ан-70 у серійне виробництво, повідомили в прес-службі.
Створення оперативно-тактичного військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки Ан-70 передбачено двосторонніми міжурядовими угодами від 1993 року і 1999 роки з РФ. Держзамовниками виступили міністерства оборони України і РФ.
Росія в заключному етапі держвипробувань участі не брала, хоча Ан-70 і входив раніше в ГПВ РФ до 2020 року, а держзамовлення на Ан-70 мало скласти 60 машин.
Коли в 2006 році Міноборони РФ вперше офіційно заявило про вихід з програми Ан-70, воно мотивувало це тим, що основним російським літаком військово-транспортної авіації є Іл-76.
Керівництво РФ 10 квітня 2014 р. озвучило плани щодо внесення коректив у ДОЗ і в плани з розвитку ОПК в рамках реалізації завдань з імпортозаміщення в низці галузей промкомплексу РФ.
Модифікована під вимоги НАТО версія Ан-70 – Ан7Х розглядалася як базовий новий європейський середній транспортний літак, проте перевага була віддана А400М.
ДОВІДКА
За своїми характеристиками Ан-70 перевершує існуючі на сьогодні аналоги, включаючи європейський А400М, в порівнянні з яким у нього удвічі нижча вартість покупки і експлуатації. Максимальна вантажопідйомність Ан-70 – 47 тонн, заявлена А400M – 37 тонн, обсяг вантажної кабіни – 425 куб. м, у A400M – 340 куб. м. Вартість Ан-70 на сьогоднішній день становить $67 млн, А400М – EUR 145 млн.
Згідно з раніше озвученими європейськими експертами оцінками, потреба світового ринку авіатранспортних перевезень на найближчі 10 років оцінюється в 900 нових вантажних літаків таких типів: Ан-124-100М-150, Ан-70, С-17 і А400М.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас