Російська історія Ё — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Російська історія Ё

Фондовий ринок
1015
У лютому ЗМІ дізналися про те, що компанія «ё-АВТО» – амбітний проект Михайла Прохорова – припиняє роботу над «ё-мобілем». Через ще місяць стало відомо, що невдалий автовиробник продав за символічну суму в один євро всі свої напрацювання НАМИ, а недобудований завод в Санкт-Петербурзі буде проданий з молотка. «Мотор» згадує ключові етапи «ё-проекту».
Січень 2010 року
Про те, що російський бізнесмен Михайло Прохоров збирається займатися випуском автомобілів, стало відомо в січні 2010 року. Тоді бізнесмен заявив про свої наміри не кому-небудь, а Володимиру Путіну, який на той момент обіймав посаду прем’єр-міністра Росії. Було анонсовано, що гібридні автомобілі будуть розроблятися з використанням найбільш передових технологій, причому не західних, а вітчизняних.
Російська історія Ё
Вже наступного дня стало відомо, що Прохоров розраховує утримати вартість власного автомобіля в межах 10 тисяч доларів. Тоді ж з’ясувалося, де група ОНЕКСІМ, яка ініціювала цей проект, візьме ті самі технології – її партнером стала компанія «Яровіт», що випускає спеціалізовану будівельну техніку. У «Яровіта» вже були деякі напрацювання в сфері гібридних технологій (компанія пропонувала випускати гібридні машини для Сочі-2014), тому генеральним директором нового проекту, який спочатку називався «Міський автомобіль», був призначений голова «Яровіта» Андрій Бірюков.
2010 рік
Не минуло й року, а «Міський автомобіль» вже представив дизайн перших прототипів: хетчбека і крос-купе. Бірюков та головний конструктор проекту Андрій Гінзбург розсипалися в компліментах намальованим на папері дітищам, порівнювали їх з BMW і Bentley і обіцяли, що серійні гібриди продаватимуться не дорожче 450 тисяч рублів. Особливістю прототипів була універсальна і масштабована платформа, яка за словами її творців, могла підійти як для компактної моделі, так і для невеликого комерційного транспорту. З’явилися і деякі подробиці про силову установку гібридів – передбачалося, що машини отримають два тягових електромотора (по одному на кожну вісь) і ДВС, який працюватиме на природному газі і стане виробляти електрику для живлення літій-іонних батарей.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас