В Україні раптом перестали їздити всі поїзди Hyundai - без попередження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні раптом перестали їздити всі поїзди Hyundai - без попередження

Казна та Політика
9745
Україна залишилася без «Хюндаїв». Після півтора років експлуатації корейських потягів пасажирів без попередження повернули в українські вагони, припинивши одним махом продаж квитків на всі потяги класу «Інтерсіті+».
У середу вранці з Харкова, Дніпра, Донецька і Львова «Хюндаї» вирушили до столиці за розкладом. Але назад не повернулися. Зі столиці замість них в обласні центри прийшли звичайні пасажирські поїзди. Близько полудня перестали продаватися квитки на потяги «Інтерсіті+» в касах і за системою бронювання через інтернет, причому не тільки на найближчі рейси, а й на березень. «Сьогодні (12 лютого. – Авт.) пішов останній поїзд за маршрутом «Донецьк – Київ – Донецьк». Більше квитки на ці електропоїзди не продаємо, а чи відкриється продаж, питання неясне. Причини нам теж невідомі», – сказали нам в касах Донецької залізниці.
«Відміни поїздів немає, але закритий продаж на ці поїзди на місяць з технічних причин», – повідомили в диспетчерській залізничного вокзалу Києва. У Харкові трохи пролили світло на ситуацію: «Замість «Хюндая» відправляють з Києва другий потяг. Прийшла телеграма, за якою закритий продаж всіх квитків на потяги «Інтерсіті+» на невизначений час. Всі заздалегідь куплені квитки можна здати або отримати різницю за проїзд у звичайному поїзді в касі».
МІСЦЬ У ПОТЯЗІ ВИСТАЧИЛО НЕ ВСІМ
Пасажири оцінили сюрприз. «Їду поїздом № 169 «Київ – Львів». Подали совковий потяг з плацкартними вагонами. Сказали: хто не хоче їхати – виходьте. Місць вистачило не всім. Коли прибудемо до Львова – невідомо. Вирушили на 20 хвилин пізніше. Провідників зняли з інших потягів, вони нічого не знають. Тільки повторюють: був не готовий потяг», – написала нам з поїзда Марія Сидорчук. За словами пасажирів, ніхто не вибачився. Не було їх і від офіційних осіб «Укрзалізниці». А вчора ввечері на маршрут «Київ – Харків» замість поїзда класу «Інтерсіті+» вийшла звичайна електричка.
Увечері з’явилася офіційна заява Української залізничної швидкісної компанії, яка експлуатує «Хюндаї»: «З 12 лютого тимчасово на маршрутах курсування поїздів «Інтерсіті+» для перевезень пасажирів будуть використовуватися поїзди, сформовані з пасажирських вагонів з локомотивною тягою». Тут також обіцяють повернути різницю за клас поїзда тим, хто не відмовиться від поїздки за заздалегідь придбаними квитками. Уточнюючи при цьому, що заміна потягу- тимчасова. А ближче до вечора в залізничних касах Києва нас переконували, що потяги замінили лише на два дні.
Як зміниться час у дорозі, залізничники поки що прогнозувати не беруться. «Хюндаї» розраховані на швидкість до 160 км/год, наші старі добрі поїзди – до 120, потрібно це розуміти», – кажуть на залізниці.
ПОЇЗДИ МОГЛА ВБИТИ ЕКСПЛУАТАЦІЯ
Офіційна версія зникнення «Хюндаїв» – техогляд за участю корейських фахівців. Але чому без попередження, в компанії не говорять. Є припущення, що це було зроблено, щоб уникнути катастрофи. «У трьох потягах виявили підозру на руйнування. Щоб не ризикувати життям і здоров’ям пасажирів, потяги вирішили поставити на техогляд, який виконають фахівці з Кореї», – розповів нам екс-начальник Придніпровської залізниці нардеп Олександр Момот. За словами наших джерел на Південній залізниці, причиною могли послужити тріщини в хребтових балках вагонів (опора, на якій стоїть вагон).
Голова підкомітету з питань залізничного транспорту комітету ВР Віктор Остапчук вважає, що відсутність «Хюндаїв» – це НП. «Їх в Україні немає чим замінити. Ще й швидкісні електрички «Шкода» відправили на ремонт. Майже за два роки їх просто угробили на наших дорогах. Вони розраховані на приміські відстані, а їх влітку на 1200 км пустили».
Юристи кажуть, що є сенс подавати до суду на «Укрзалізницю», якщо існують докази, що ви постраждали. «Наприклад, через запізнення поїзда, який замінив «корейця» і їде повільніше, пасажир не встиг на ділову зустріч, не передав хворому родичу ліки і т. д. До суду треба йти з документами, що підтверджують, що ви постраждали через запізнення (договори, медична довідка)», – говорить юрист, фахівець з транспорту Олексій Святогор.
Ольга Бондарчук, Тетяна Калініна, Катерина Стулень
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас