Сергій Курченко завершив консолідацію «Українського Медіа Холдингу» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сергій Курченко завершив консолідацію «Українського Медіа Холдингу»

Рекламний ринок
2506
«ВЕТЕК-Медіа» викупила у «Медіа Група Україна» Ріната Ахметова 45,9% в інтернет-холдингу United Online Ventures (UOV). Про це йдеться в повідомленні холдингу. Подробиці угоди не розголошуються.
UOV утворився в 2012 р. в результаті операції з об’єднання інтернет-порталів «Українського Медіа Холдингу» (УМХ) Bigmir.net, I.ua та порталу МГУ – Tochka.net. У холдинг також увійшли торговий дім Digimedia (контролює близько 20% ринку медійної реклами в Україні) і рекламне інтернет-агентство Mi6. Сукупна аудиторія сайтів UOV, згідно з даними Gemius за вересень, становить понад 4,5 млн осіб на місяць.
Крихти рекламного ринку дістаються українцям
Виконавчий директор Української Асоціації інтернет-реклами Андрій Заблоцький оцінює, що на UOV припадає приблизно 35% українського сегменту рекламного інтернет-пирога. Працюючі на українську аудиторію сайти заробляють в основному на медійній рекламі – вона, за прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК), принесе в цьому році 400 млн грн.
Велика частина цих грошей дістається іноземним, в першу чергу російським проектам – VK.com, «Однокласників», Mail.ru та ін. Практично весь обсяг доходів від контекстної реклами (прогноз ВРК на 2013-210 млн грн) поділяють між собою пошуковики Google і Yandex, а основний гравець на ринку відеореклами в інтернеті – YouTube. ВРК очікує, що її обсяг за підсумками року складе 100 млн грн. Таким чином, за оцінкою «Капіталу», сукупний дохід порталів UOV може обчислюватися декількома десятками млн грн.
«Придбання UOV – це логічний крок у реалізації довгострокової стратегії розвитку онлайн-медіа нашою компанією, – зазначив у повідомленні для преси директор «ВЕТЕК-Медіа» Юрій Ровенський. Найближчим часом, після завершення угоди з придбання частки другого акціонера УМХ, «ВЕТЕК-Медіа» отримає повний контроль над UOV».
Нагадаємо, в червні ВЕТЕК оголосив про купівлю медійного холдингу УМХ у Бориса Ложкіна. Зараз холдингу належить в UOV 54,1%. Комерційний директор цієї компанії Максим Хомутін заявив «Капіталу», що сам дізнався про те, що переговори завершилися, у п’ятницю ввечері. «Бажання ВЕТЕК зрозуміле – їм потрібен 100%-ий контроль, щоб простіше управляти і приймати рішення. У МДУ ж таки була велика частка», – зазначив учора він.
Заблоцький утруднюється в оцінці вартості угоди. «Говорити про її вартість важко, так як угода підписана між двома закритими групами», – зазначає експерт.
Розцінювати покупку інтернет-порталів як важливий елемент впливу на свідомість українців експерт теж не став би. «Інтернет – це не лінійне телебачення. Багато інформації користувачі вже отримують через соцмережі», – зазначає Заблоцький.
Один з учасників ринку припускає, що новий власник може постаратися заробити на порталах. Адже незважаючи на міграцію користувачів в соцмережі, у них залишаються незамінні функції, які утримують аудиторію, такі як електронна пошта.
Шлях від порталу до жіночого сайту
Директор МДУ Федір Огарков зазначив, що СКМ, як і будь-який інвестор, завжди розглядає будь-які можливості, в тому числі і вихід з окремих бізнесів, якщо пропоновані умови вигідні і відповідають капіталізації та поверненню на інвестиції.
В кінці 2012 року директор СКМ Олег Попов говорив в інтерв’ю виданню «Коментарі», що в інтернет-проекти (tochka.net, oll.tv) компанія інвестувала близько $ 20 млн.
У складі UOV tochka.net – найменш популярний портал. Згідно з рейтингами Bigmir і I.ua, його щоденна аудиторія становить 200-250 тис., з них ядро (постійні відвідувачі) – 48 тис. Порівняно з нею побратими по холдингу – просто гіганти. I.ua оцінює свою щоденну аудиторію в 600-700 тис. (ядро – 375 тис.), а bigmir.net привласнює собі 400-500 тис. на день (ядро – 180 тис.)
Директор з маркетингу Meta.ua Олексій Чуксин згадує, що портал tochka.net при запуску був не оптимальним з точки зору витрат на виготовлення власного контенту і доходів. «Вони виробляли власний контент, але реклама не відбивала витрат», – говорить він. У результаті проект був оптимізований, урізаний штат.
З моменту заснування tochka.net переживала різні метаморфози: виробляла новини, обростала сервісами, скуповувала права на дорогий відеоконтент і навіть намагалася скуповувати сайти. Але трохи більше року тому голова UOV Дмитро Лисицький оголосив про перепрофілювання tochka.net в жіночий портал.
Станіслав Юрасов
За матеріалами:
Капітал
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас