20 років ПАТ «МАРФІН БАНК »: прогноз стабільний


20 років ПАТ «МАРФІН БАНК »: прогноз стабільний

Наприкінці 2013 року одна фінансових установ України, котра з найбільш стабільно розвиваються, – ПАТ «МАРФІН БАНК» відзначає 20-річний ювілей. Які головні досягнення Банку за останні роки? Завдяки яким інноваціям Банку вдається утримувати провідні позиції на ринку фінансових послуг? Цими питаннями наш кореспондент розпочав розмову із Заступником Голови Правління ПАТ «МАРФІН БАНК» Юрієм Краловим.

- Протягом декількох років ПАТ «МАРФІН БАНК» зберігає найвищу позицію депозитного рейтингу, котрий був присвоєний Банку 24 лютого 2009 року. З того часу рейтинг щомісяця підтверджується на рівні «5». Зазначу, що даний рейтинг – найвища оцінка надійності банківських вкладів, котра розроблена РА «КРЕДИТ – РЕЙТИНГ» з метою захисту інтересів вкладників і підвищення їх інформованості щодо надійності банківських установ. Аналогічно РА «КРЕДИТ РЕЙТИНГ» підтверджує і кредитний рейтинг Банку, який стабільно знаходиться на рівні uaA, прогноз стабільний.

Заслуговує на увагу і впровадження передового банківського програмного забезпечення «Temenos T24» для обслуговування фізичних осіб, запуск якого Банк почав у 2011 році. На сьогоднішній день процес триває в частині впровадження даного ПЗ для обслуговування юридичних осіб. Нова операційна система підвищує якість і швидкість обслуговування, дозволяє максимально оптимізувати і автоматизувати процеси, централізувати та убезпечити персональні дані клієнтів. У перспективі клієнт зможе отримати будь-яку послугу в будь-якій точці продажу Банку в 9 регіонах України, незалежно від того, де був відкритий рахунок.

Один з небагатьох банків ПАТ «МАРФІН БАНК» запустив новий для ринку України продукт – «Мобільний Банкінг» для юридичних осіб, що дозволяє не тільки переглядати інформацію про стан рахунку компанії, але і здійснювати платежі з мобільних пристроїв.

Які головні пріоритети Банку в роботі з клієнтами? Що допомагає нарощувати базу клієнт- партнерів?

Наш банк з дня заснування і до сьогодні будує відносини з клієнтами виключно на партнерських засадах. Так, якість наданих нашим банком операційних сервісів є одним з кращих на ринку: кожен запит відпрацьовується максимально професійно, оперативно та з дотриманням принципу зворотного зв’язку з клієнтом. Про це також свідчить і той факт, що в структурі загального доходу від банківських операцій, комісійний дохід займає одну третину. Це наочний показник ступеня довіри, яку надають клієнти нашого Банку.

Крім цього, реалізуючи стратегію партнерських відносин з клієнтами, Банк відкриває додаткові ліміти фінансування стабільним позичальникам, тим самим допомагаючи успішним учасникам ринку наростити обсяги їх господарської діяльності й вийти на новий вектор розвитку бізнесу.

Які акційні програми Ви підготували в рамках святкування 20-річного ювілею Банку для клієнтів – юридичних осіб?

До 20-річчя Банку ми пропонуємо «Акційну програму для юридичних осіб», котрі оформляють кредит у національній валюті в період проведення Акції – з 01.11.2013 р. по 30.12.2013 р. Умови акції, на наш погляд, є конкурентними на ринку, а саме: кредитна лінія на поповнення обігових коштів за ставкою 16% річних. Додатково позичальникам надається безкоштовне підключення до «Мобільного банкінгу» і його безкоштовне обслуговування протягом 3 місяців. Крім цього, в рамках акції Банк пропонує можливість оформлення корпоративної картки та/або особистої карти власнику/топ-менеджменту підприємства з безкоштовним обслуговуванням протягом 6 місяців.

Чи змінився в поточному році попит на кредити з боку малого і середнього бізнесу? Які вимоги Банк пред’являє до клієнтів МСБ і чи можуть вони розраховувати на зниження ставок протягом 2014 року?

У 2013 році попит на кредити з боку МСБ був досить стабільним. У порівнянні з 2012 роком показники майже ідентичні.
Враховуючи, що середній і малий бізнес є локомотивами розвитку економіки, для нас даний сегмент – один з пріоритетних напрямків роботи. Відповідно, Банк вживає всіляких заходів з розширення продуктового ряду для даного сегменту клієнтів, створення гнучких механізмів реагування на їх потреби, а також вдосконалює технології роботи для можливості надання високоякісного банківського сервісу.

Що стосується вимог до позичальників, то у нашого банку вони мінімальні – компанія повинна мати:

  • стійкий фінансовий стан;
  • досвід роботи у відповідному сегменті бізнесу не менше 12 міс.;
  • сформований управлінський склад і колектив;
  • позитивну кредитну історію.

Крім цього, компанії-позичальнику необхідно користуватися широким спектром послуг банку, в т.ч. електронним банкінгом.

Мушу зазначити, що певні тенденції зниження ставок для МСБ намічаються, але підсумкова ситуація залежатиме від ставок за депозитами фізичних і юридичних осіб.

Як Ви оцінюєте загалом перспективи розвитку банківського ринку країни?

Банківський сектор вірно називають кровоносною системою економіки. Розвиток банківського бізнесу та економіки має бути синхронним і керованим. На щастя, останнім часом рівень регулювання банківського сектора серйозно виріс, було зроблено чимало кроків у напрямку зниження вартості кредитування, зміцнення національної валюти, поліпшення контролю над банками. Все це в сукупності із заходами щодо поліпшення правового поля, в частині взаємовідносин банків і позичальників, дозволяє з оптимізмом дивитися в майбутнє.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua