0 800 307 555
0 800 307 555

Google буде продавати рекламу на Facebook


Google буде продавати рекламу на Facebook

Тепер сервіс DoubleClick корпорації Google, що дозволяє розміщувати рекламу на різних партнерських сайтах, буде також мати доступ до рекламних можливостей Facebook.

Раніше клієнтам сервісу DoubleClick, придбаного в 2007 р. корпорацією Google за $ 3,1 млрд, щоб запустити рекламну кампанію в соціальній мережі, доводилося оплачувати її окремо, безпосередньо на сайті Facebook.

Тепер же рекламодавці, які користуються сервісом Google, зможуть отримати доступ до можливостей запущеної рік тому рекламної платформи аукціонного типу Facebook Exchange, що дозволяє зорієнтувати оголошення з урахуванням поведінки користувачів як на сторінках соцмережі, так і за її межами.

Повідомлення, що з’явилося на тому тижні в блозі сервісу DoubleClick про несподіване співробітництво двох жорстко конкуруючих за рекламний ринок інтернет-гігантів викликало подив у багатьох експертів.

Проте угода між соціальною мережею і пошукачем має принести користь всім учасникам: Facebook зможе продавати більше реклами, Google – отримувати відсоток від транзакцій, а рекламодавці отримають більше можливостей.

Старший менеджер по продукту Google Пайам Шоджі зазначив у своєму блозі, що співробітництво відіграє ключову роль в успіху корпорації. Прес-секретар Google повідомив пресі, що компанія задоволена досягнутою угодою.

За даними дослідження Business Insider, обсяг реклами в соціальних медіа останнім часом зростає величезними темпами. Рекламний ринок в соціальних медіа з’явився зовсім недавно, і поки на нього припадає від 1% до 10% рекламного бюджету компаній.

Але є всі підстави вважати, що ця частка різко збільшиться. Згідно з прогнозом BIA/Kelsey в 2017 р. рекламний ринок в соціальних мережах досягне $ 11 млрд (у минулому році він склав $ 4,7 млрд).

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua