Антимонопольний комітет офіційно звинуватив 21 велику торговельну компанію в змові — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Антимонопольний комітет офіційно звинуватив 21 велику торговельну компанію в змові

Казна та Політика
3372
Антимонопольний комітет України висунув звинувачення 20-ти великим торговим компаніям в антиконкурентних діях. Відомство вважає, що компанії створили картель, через дії якого в 2010-2011 роках відбулося підвищення цін у торговельних мережах на продукти харчування.
“Відповідачі узгодили між собою формат взаємодії з постачальниками, що зачіпало інтереси останніх, тим самим створивши картель, в центрі якого знаходиться ТОВАСНільсен Юкрейн”, – йдеться в повідомленні АМК.
Серед відповідачів виявилися 21 торгова компанія: “Фоззі-Фуд”, “Фора”, “Ашан Україна Гіпермаркет”, “Фудмаркет”, “ЕКО”, “БІЛЛА-Україна”, “Край-2”, “Фуршет”, “Фуршет Центр”, “Мережа-Маркет”, “Мережа-Трейд”, “Терра-Трейд”, “Продмережа”, “НОВУС Україна”, “Ікс 5 Рітейл Груп Україна”, “СПАР-Центр”, “Бімаркет”, “МЕТРО Кеш енд Керрі Україна” ,“АТБ-маркет”, “Адвентіс”, “АСНільсен Юкрейн”.
Комітет стверджує, що мережі вимагали від постачальників відстрочки платежів до 120 днів і оплати додаткових послуг (реклама, бонуси та інше), які складають 5-10% від вартості поставленого товару.
АМКУ відзначив, що 4 вересня 2013 комітет завершив попередній збір і аналіз доказів у справі і надав отримані результати на ознайомлення компаніям. Компанії мають право подати відомству свої міркування та зауваження для прийняття рішення у справі.
Також антимонопольне відомство повідомляє, що торговельні компанії звернулися до комітету з проханням відкласти ухвалення рішення у справі на другу половину жовтня, аргументувавши це тим, що надані матеріали є великими і вимагають більш детального вивчення.
Нагадаємо, що Антимонопольний комітет України розпочав розслідування по цій справі в травні 2012 року. У липні 2013 року відомство звинувачувало 18 ритейлерів в тому, що встановлені ними правила для роботи з постачальниками призвели до зростання цін на продукти. Згідно з даними Держстату упродовж 2010-2011 р. індекс споживчих цін виріс на 13,5% в той час як в роздрібних мережах Києва зростання цін на основні продукти харчування становив 22-38%, а на деякі продукти 50-70%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас