Kodak завершив процес виходу з банкрутства - компанія повернулася до життя — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Kodak завершив процес виходу з банкрутства - компанія повернулася до життя

Фондовий ринок
596
Американська Eastman Kodak завершила процес виходу з банкрутства. Тепер компанія буде спеціалізуватися на друку рекламної і пакувальної продукції в корпоративному секторі.
Це означає, що масовий споживач більше не побачить на прилавках магазинів фотопродукцію під брендом Kodak. Компанія істотно скоротила свої підрозділи, зокрема ті, які відповідали за виробництво камер, плівок і інших товарів, відомих роздрібному споживачу.
Таку ціну компанія заплатила за те, щоб залишитися на плаву. Але незважаючи на те що Kodak стала значно менше і звузила коло діяльності, в числі її активів залишилося виробництво, наприклад, професійної кіноплівки для найбільших світових кіностудій.
Крім цього Kodak зосередила свої зусилля на технологіях друку для корпоративних користувачів, а також на сенсорних компонентах для смартфонів і планшетів, а це надзвичайно перспективний напрямок в наші дні.
Нагадаємо, що два тижні тому Kodak отримала дозвіл суду США на реорганізацію і вихід з банкрутства.
При цьому суддя Аллан Гроппер постановив, що в результаті багато хто з колишніх співробітників компанії втратять пенсій та медичне забезпечення. Крім того, інвестори зможуть отримати лише малу частину з колись вкладених в Eastman Kodak засобів.
Eastman Kodak оголосила про банкрутство на початку 2012 р., так як не змогла адаптуватися до сучасних реалій бізнесу у сфері продажу фотообладнання та витратних матеріалів.
За 15 років її ринкова капіталізація знизилася з $ 31 млрд до $ 150 млн. На даний момент вартість активів Kodak становить трохи більше $ 5 млрд. А заборгованість – майже $ 7 млрд. На зарплати співробітникам грошей немає. Єдине, що залишилося у Kodak, – близько тисячі патентів і знаменитий бренд.
На продажі патентів Kodak планувала отримати $ 2,6 млрд і розплатитися з кредиторами.
Прийнято вважати, що головним прорахунком компанії став тривалий перехід з плівки на цифру. Саме Kodak і придумала першу цифрову фотокамеру всього через 6 років після місячної експедиції Армстронга.
Але замість просування ноу-хау компанія вступила в ринкову боротьбу: спробувала задавити конкурентів, не збиваючи ціни, але всі спроби виявилися марними і не принесли нічого, крім боргів.
Залишається розраховувати на те, що в керівництві компанії відповідні висновки вже зроблено і Kodak не стане робити настільки згубних прорахунків надалі. Можна вважати, що сьогодні для компанії настає нова ера. Як розпорядиться своєю новою долею нова Kodak, покаже час.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас