АЗС WOG просять скасувати закон про обов'язкове додаванні біоетанолу в бензин — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

АЗС WOG просять скасувати закон про обов'язкове додаванні біоетанолу в бензин

Енергетика
1547
Депутати Ігор Єремєєв та Степан Івахів (співвласники мережі АЗС WOG) пропонують Верховній Раді скасувати закон “Про внесення змін до деяких законів України про виробництво моторних палив з вмістом біокомпонентів” № 4970-VI від 19 червня 2012 або відстрочити вступ в силу вимог цього документа.
Відповідні ініціативи викладені у законопроектах № 3145 і № 3146, зареєстрованих у парламенті 30 серпня.
Закон № 4970-VI передбачає, що в 2014-2015 рр.. всі реалізовані в Україні бензини повинні містити не менше 5% біоетанолу. З 2016 року Обов’язкова частка біоетанолу в бензинах збільшується до 7%.
Згідно з пропозиціями Єремєєва (законопроект № 3145), закон № 4970-VI потрібно повністю скасувати.
У свою чергу, Івахів (законопроект № 3146) пропонує Раді відстрочити перехід на обов’язкове додавання 5% біоетанолу на 2016 рік, 7% біоетанолу – на 2018 рік.
За даними Єремєєва, в Україні не виробляється достатня кількість біоетанолу, а будівництво нових потужностей по його випуску вимагає часу. Крім того, на НПЗ і нафтобазах країни відсутні необхідні для контролю якості сумішевих палив лабораторії, не розроблена необхідна нормативна документація.
“До початку дії норми про обов’язкове додаванні біоетанолу залишилося кілька місяців, а до цих пір немає жодного підзаконного акту: хто і де повинен додавати цей компонент (біокомпонент – ІФ), хто і як контролюватиме якість одержуваного бензину. Також не внесені зміни до нормативно-правових документів з обліку і контролю якості сумішевих бензинів”, – цитує прес-служба Єремєєва.
Як повідомлялося, мережа WOG нараховує близько 450 АЗК, входить до групи “Континіум”. Акціонерами групи “Континуум” є Ігор Єремєєв, Степан Івахів, Сергій Лагур та Петро Димінський.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас