505
Facebook заплатить $ 20 млн за використання чужих «лайків»
— Технології&Авто
Facebook виплатить 20 мільйонів доларів як компенсацію за використання інформації користувачів в рекламних постах.
Невдоволення користувачів було викликано використанням їх особистих даних (імен і фотографій, розміщених в Facebook) в рекламних блоках «Sponsored Stories» («Рекламні новини»).
Сума виплати була встановлена в результаті досудової угоди між соціальною мережею і групою користувачів, що звернулася до окружного суду Каліфорнії з колективним позовом до Facebook. Домовитися про розміри компенсації вдалося лише з другого разу. Перше рішення, за яким Facebook повинен був виплатити 10 мільйонів доларів, було скасовано судом.
Компенсацію отримають в цілому близько 614 тис. чоловік. Як сказано в постанові судді Річарда Сиборга (Richard Seeborg), що займалося цією справою, кожен з позивачів окремо отримає невелику суму (близько 15 доларів), однак набагато більш значущим є той факт, що в процесі врегулювання спору було встановлено «безперечне порушення закону» з боку соціальної мережі.
Близько 7 тисяч користувачів Facebook, чиї дані також були використані в рекламних блоках, не брали участь у процесі, відмовившись визнати обгрунтованість розміру компенсаційних виплат.
Блог «Sponsored Stories» вбудовується в новинну стрічку кожного користувача Facebook. Він являє собою оплачений рекламодавцем пост і містить у собі імена і фотографії користувачів, які поставили «лайк» на сторінці рекламодавця, що згадується в ньому.
За матеріалами: Лента.РУ
Поділитися новиною
Також за темою
Meta готує додаток WhatsApp для Apple Watch
Dacia презентувала новий варіант гібрида Duster (фото)
Canva представила значне оновлення: запустила власну модель дизайну та додала нові функції ШІ
Попит на електрокари з-за кордону зріс на 52% за рік: звідки завозять автівки
Що означають спеціальні відмітки на водійських посвідченнях
Threads додасть зникаючі публікації
