"Китайський Apple" за два роки існування зріс в ціні до $10 млрд — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Китайський Apple" за два роки існування зріс в ціні до $10 млрд

Фондовий ринок
1489
Засновник китайського виробника смартфонів Xiaomi, Лей Хун, повідомив виданню Sina Weibo про досягнення значної планки у фінансовій історії його компанії – після недавнього раунду інвестування, китайського вендора оцінили в 10 млрд дол.
Чутки про ринкову оцінку компанії ходили навколо цифри 9 млрд дол. У червні минулого року раунд фінансування для Xiaomi завершився оцінкою компанії на рівні 4 млрд дол.
Останнім часом компанія перебуває на піку ділової активності. Виручка за перше півріччя склала 13,27 млрд юанів (2,15 млрд дол.), і понад 7 млн реалізованої продукції, причому близько 72% було реалізовано через інтернет-магазин, що дозволяє компанії економити на мережі традиційних магазинів. За підсумками поточного року компанія планує реалізувати 15 млн смартфонів, виручивши 4,5 млрд дол. Компанія планує істотно розширити лінійку гаджетів за рахунок нових пристроїв, які з’являться в цьому році.
Компанія була створена лише два роки тому, але встигла привернути інтерес споживачів. Зараз пристроями Xiaomi користуються близько 20 млн осіб, 14,5 млн з яких живуть у Китаї, Гонконгу і на Тайвані. За даними компанії Antutu, в першій половині поточного року смартфон Mi 2S найбільше продавався серед китайських споживачів. Слідом за ним йде останній девайс від південнокорейського гіганта – Samsung S4.
Xiaomi часто порівнюють з Apple, а її генерального директора Лей Хуна називають “китайським Стівом Джобсом”. І мабуть, недарма. За даними компанії Canalys, в II кварталі в Китаї Xiaomi продала більше своїх смартфонів, ніж виробник iPhone.
Неймовірну популярність мобільних пристроїв від Xiaomi можна пояснити досить низькою ціною. Mi 2S, флагманський смартфон компанії, можна купити всього лише за 130 дол., у той час як iPhone 5 коштує 770 дол., а остання модель Samsung Galaxy, що лідирує на китайському ринку, – 470 дол.
У II кварталі поточного року Xiaomi посіла 6-е місце за величиною частки ринку, на один щабель обігнавши Купертинську компанію. Однак лідерство може опинитися недовгим, бо Apple планує випустити бюджетну версію iPhone для ринків, що розвиваються.
Новий смартфон Hongmi має значні характеристики – чотириядерний процесор MediaTek 1.5GHz, 4,7-дюймовий екран, dual-SIM, та інші “плюшки”. Однак ціна приваблює найбільше – 130 дол. Після анонсування гаджета на презентації в Пекіні, передзамовлення на смартфон оформили близько 7 млн осіб, а перша партія з 100 тис. апаратів розійшлася за 90 секунд.
Капіталізація компанії, проте, все ж, нижча, ніж у конкурентів. Але якщо справи у китайського мобільного вендора і далі будуть продовжувати йти в гору, то незабаром ми зможемо побачити Xiaomi в одному списку з “важковаговиками” на зразок Apple і Samsung. І хтозна, на якому місці буде в цьому списку компанія Лей Хуна.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас