Більше 60% скарг у сфері телекомунікацій припадає на якість послуг мобільного зв'язку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Більше 60% скарг у сфері телекомунікацій припадає на якість послуг мобільного зв'язку

Особисті фінанси
232
Із загального числа звернень громадян до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), 63,4% складають скарги, пов’язані з організацією надання послуг мобільного зв’язку. Про це повідомили в прес-службі НКРЗІ.
При цьому, за даними комісії, «загальна кількість звернень громадян з питань якості телекомунікаційних послуг залишається в зростаючому тренді». Так, за шість місяців поточного року в НКРЗІ звернулося 964 споживача, що в 1,65 рази більше, ніж за аналогічний період 2011 року.
Найбільша кількість нарікань громадян стосується відсутності доступу до послуг (блокування номера телефону), рахунків за послуги, неналежної організації надання послуг або припинення їх надання, зміни тарифного плану (умов) і т.п.
В ході проведення заходів державного нагляду на підставі письмових звернень громадян виявлені системні недоліки у взаєминах між операторами мобільного зв’язку та їх абонентами, зокрема, порушення законодавства операторами телекомунікацій при наданні контент-послуг споживачам без їх згоди на отримання таких послуг, скорочення переліку телекомунікаційних послуг без попередження про це споживача та інші.
«Саме вражаюче, що поповнення рахунку абонентом передплаченої форми розцінювалося одним з операторів телекомунікацій як згоду на участь в акції, за умовами якої абоненту нав’язується контент-послуга», – зазначили в комісії. При цьому в якості відмови від надання такої послуги передбачається здійснення абонентом певних дій – відправки СМС-повідомлення на визначений умовами акції номер.
НКРЗІ закликала операторів до виконання Правил надання телекомунікаційних послуг, зокрема, оператори зобов’язані попереджати споживачів про скорочення переліку послуг, призупинення або припинення надання послуг, відключення їх кінцевого обладнання у випадках і в порядку, встановленому Правилами та договором з абонентом. У комісії відзначили, що невиконання операторами телекомунікацій розпоряджень НКРЗІ про усунення порушень ліцензійних умов є підставою для анулювання ліцензії.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас