193
Світові продажі планшетів знизилися в II кварталі на 9,7%
— Технології&Авто
Світові продажі планшетних комп’ютерів знизилися в другому кварталі 2013 року на 9,7% порівняно з попереднім кварталом – до 45,1 млн пристроїв, свідчать попередні дані International Data Corporation (IDC).
Тим не менш, показник виявився на 59,6% вище рівня другого кварталу 2012 року, коли було продано лише 28,3 млн планшетів.
Продажі планшета iPad, що випускається Apple Inc., у квітні-червні скоротилися до 14,6 млн з 19,5 млн у першому кварталі. У попередні роки Apple випускала на ринок нову версію iPad саме в другому кварталі, що сприяло зростанню продажів в цей період. Однак у поточному році Apple планує представити нові пристрої лише в другій половині року, що дасть їй хорошу конкурентну позицію перед різдвяними святами.
Samsung і ASUS, що займають відповідно друге і третє місце за обсягом продажів планшетів, також зіткнулися зі зниженням попиту в другому кварталі.
Так, Samsung продала 8,1 млн пристроїв проти 8,6 млн у першому кварталі, але істотно поліпшила продажі в порівнянні з квітнем-червнем 2012 року (2,1 млн планшетів). Продажі ASUS в минулому кварталі склали 2 млн штук проти 2,6 млн у попередньому кварталі.
“Запуск нового iPad завжди привертає увагу до категорії планшетів, що традиційно надає підтримку як самій Apple, так і її конкурентам, – зазначає дослідний директор IDC Том Мейнеллі. – За відсутності нової версії iPad ми бачимо ослаблення попиту на планшети багатьох виробників – і ця тенденція, ймовірно, збережеться в третьому кварталі 2013 року. Однак до четвертого кварталу ми очікуємо нові продукти від Apple, Amazon і інших виробників, що має підштовхнути ринок планшетів до хорошого зростання”.
Не всі виробники планшетних комп’ютерів зіткнулися з ослабленням продажів у другому кварталі. Так компанії Lenovo і Acer поліпшили свої позиції, повернувшись до п’ятірки найбільших виробників планшетів.
Продажі Lenovo у другому кварталі вперше перевершили 1 млн пристроїв: китайська компанія збільшила продажі на 313,9% в порівнянні з тим же періодом 2012 року – до 1,5 млн. Acer підвищила продажу на 247,9% – до 1,4 млн планшетів.
“Ринок планшетних комп’ютерів продовжує розвиватися, і позиції виробників можуть швидко поліпшуватися або погіршуватися, – каже експерт IDC Райан Рейт. – Виробники, крім Apple, намагаються вирахувати, яка з програмних платформ буде більш успішною в довгостроковій перспективі. Нині платформа Android є набагато успішнішою, ніж Windows 8. Проте продукти на платформі Windows починають демонструвати помітний прогрес на ринку”.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною