1657
Google виявилася не готова до популярності телеприставки Chromecast
— Світ
Компанія Google недооцінила попит на компактну телеприставку Chromecast, яка виявилася дуже затребуваною серед покупців. Як оголосив пошуковик, через величезний інтерес до новинки йому довелося скасувати безкоштовну 3-місячну підписку на “інтернет-кінотеатр” Netflix, яка раніше додавалася до пристрою.
Chromecast, телеприставка розміром із звичайну “флешку”, була анонсована 24 липня. Пристрій дозволяє транслювати на великий екран відео, музику, фотографії та інший контент з різних пристроїв – смартфона, планшетника (iOS/Android) або ноутбука. Апарат підключається до ТБ через інтерфейс HDMI і з’єднується з мережею Wi-Fi.
Крім того, за допомогою комп’ютера Chromecast зможе виводити на дисплей телевізора фільми не тільки з Google Play, а й ті, що зберігаються на жорсткому диску (у форматах AVI, MPEG, MP4). Для цього на ПК має бути встановлено браузер Chrome з відповідним розширенням, а бездротова мережа (не нижче 802.11n) – забезпечувати потрібну швидкість.
Коштує новинка 35 доларів. Купити її поки можна тільки в США.
За матеріалами: Вести.ru
Поділитися новиною
Також за темою
росія переходить на бартерну торгівлю з Китаєм для обходу санкцій — Reuters
Китай пригрозив відповіддю на можливі мита НАТО через купівлю нафти рф
ТОП-10 найбезпечніших країн Європи: думка соло-мандрівника (інфографіка)
19-й пакет санкцій ще в процесі підготовки — Єврокомісія
Індія планує розбудувати залізницю на кордоні з Китаєм на випадок війни — Bloomberg
У США знизилося безробіття серед ІТ-фахівців, але робочі місця скорочуються