Сукупні витрати IT-компаній на рекламу за I квартал піднялися до $723 млрд — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Сукупні витрати IT-компаній на рекламу за I квартал піднялися до $723 млрд

Технології&Авто
248
Сукупні витрати IT-компаній на рекламу ростуть швидкими темпами: за минулий рік показник зріс на 30%. За I квартал він вже досяг 723 млн, у той час як загальні витрати на рекламу знизилися на 1%.
Microsoft ніколи не соромилася витрачати на рекламу своєї продукції чималі суми. У 2011 р., наприклад, компанія витратила 100 млн на рекламну кампанію з просування пошуковика Bing. Проте нещодавні цифри від аналітиків з Nielsen показують, що софтверний гігант за витратами на рекламу може досягти нової планки.
За заявою експертів, в I кварталі нинішнього року Microsoft очолила список найбільших технологічних рекламодавців, змістивши в лідерських позицій компанію Intuit (займається розробкою ПЗ для роботи з податковими даними), яка займала перше місце в рейтингу впродовж п’яти років. За підсумками I кварталу витрати Microsoft на рекламу зросли на 200% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
У п’ятірці лідерів також опинилися Apple, Google і Amazon.
Nielsen не вказує, який відсоток з цих коштів пішов на просування самої компанії, але у звіті йдеться, що основними рекламованими товарами корпорації стали смартфони на Windows Phone, використання Windows 8 на стаціонарниках і планшетах, і особливо реклама лінійки гаджетів Surface.
Однак великої популярності Surface поки не здобув. Франк Джіллетт, аналітик Forrester Research, коментуючи нещодавній фінансовий звіт, каже, що Microsoft отримала “сукупний удар економічної ситуації на ринку ПК через слабкі продажі планшетів і невдалий реліз Windows 8”, що відбилося на квартальних результатах.
Якщо говорити про конкретні цифри продажів, то Microsoft вдалося реалізувати лише 900 тис. пристроїв за даними за грудень-березень від IDC. У зв’язку зі слабким попитом на Surface RT Microsoft на цьому тижні оголосила про зниження вартості пристрою.
“Технології стали настільки широкодоступними, що пронизують майже кожен аспект життя, – пише Рендалл Бірд, голова відділу “Рішення для рекламодавців” в Nielsen. – Але з підвищенням доступності підвищується і конкуренція, і компанії інвестують великі суми в створення шуму навколо їхніх найважливіших продуктів, маючи на меті відхопити частку на цьому важливому ринку”.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас