Горілка - найпопулярніший спиртний напій у світі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Горілка - найпопулярніший спиртний напій у світі

Світ
2580
Найулюбленішим алкогольним напоєм у світі залишається горілка – торік на планеті в цілому випили майже 28 млрд літрів чистого спирту, передає Dailymail.
Споживання алкоголю зросло на 2%, а в 2011 році – на цілих 7%. При цьому росіянами було випито близько 2 млрд літрів цього напою, що зробило їх лідерами рейтингу країн, де більше всіх вживають цей напій. У перерахунку на одного жителя РФ це означає близько 14 літрів.
Слідом за Росією розмістилися США. Американці “знищили” за рік 0,6 млрд літрів міцного напою, тобто 9,1 літра на людину. У трійку лідерів рейтингу увійшла і Україна, де загалом випили 0,4 млрд літрів, або ж 7,7 літрів горілки на одного жителя).
На четвертому місці рейтингу розташувалася Польща (7 літрів на людину), на п’ятому – Узбекистан (4,4 л). У десятку лідерів за споживанням горілки також попали Великобританія (1,3 л), Бразилія (0,4 л) і Німеччина (0,9 л).
Всього ж у світі випили за 2012 рік 44,4 млрд літрів горілки. На другому місці ром – 1,47 млрд літрів, за ним шотландський віскі (така ж кількість). Якщо говорити про джин, то його за підсумками року було випито в кількості 0,44 млрд літрів.
Аутсайдером серед видів алкоголю виступила текіла – всього 0,23 млрд літрів. Раніше вже повідомлялося про те, що текіла більше не найпопулярніший у світі міцний напій. Її випередив китайський байцзі.
Цікавий і той факт, що в даний час на Китай припадає 38% всього спиртного, споживаного в світі, проте п’ють жителі Піднебесної в основному байцзі, тому й не вписуються в статистику споживання найпопулярніших видів спиртного в світі.
Як повідомлялося, якість горілки залежить всього лише від якості двох компонентів напою – води і спирту, але гідне рішення цього, здавалося б легкого завдання – результат ретельної і наполегливої роботи.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас