Philip Morris змінює ім'я
З метою поліпшення свого іміджу світовий гігант тютюнового бізнесу Philip Morris змінює свою назву на Altria Group.
Джеффрі Байбл, глава і директор-розпорядник компанії, повідомив, що ця зміна потрібна для того, щоб поділити тютюновий бізнес і приналежні Philip Morris Kraft Foods, Miller Brewing, лізинговий бізнес.
Перейменування вплине тільки на “батьківську” компанію, американські і міжнародні тютюнові підрозділи залишаться під ім'ям Philip Morris. Група одержить новий логотип - замість корони тепер буде квадрат з маленькими різнобарвними квадратиками усередині.
Аналітики скептично ставляться до спроби змінити імідж, вважаючи, що в такий спосіб навряд чи удасться збільшити привабливість для інвесторів. На думку тютюнового аналітика "Salomon Smith Barney" Мартіна Фельдмана, такі “косметичні” способи не призведуть до глобальних змін.
Нова назва походить від латинського “альтус” (високий), повідомляє Байбл. Це, додав він, “відбиває бажання корпорації прагнути вище і вище до фінансової сили і росту”, повідомляє Financial Times.
Philip Morris одержав свою назву від засновника, який відкрив у середині 19 століття свій тютюновий магазин у Лондоні на Бонд Стріт.
Компанія "Phillip Morris-Україна" після чергового етапу реконструкції Харківської тютюнової фабрики впровадила в експлуатацію новий виробничий цех і збільшила потужності фабрики на 43%, або на 6 млрд. сигарет за рік до 20 млрд. сигарет.
"Phillip Morris-Україна" купила Харківську тютюнову фабрику в 1994 році. Інвестиції в неї, починаючи з 1994 року, становлять 62 млн. доларів. У 2000 році фабрика виробила 14,1 млрд. сигарет, збільшивши виробництво на 49,5% порівняно з 1999. Ємність українського тютюнового ринку фахівці оцінюють у 75 млрд. сигарет на рік.
За матеріалами:
Поділитися новиною