1395
АвтоВАЗ розкрив таємницю нової Lada Kalina - її можна буде купити вже в червні
Російський автогігант “АвтоВАЗ” розкрив подробиці про нове покоління однієї з найпопулярніших своїх моделей Lada Kalina. Новинка отримає 3 варіанти силових агрегатів. Продажі моделі стартують в червні і почнуться з топових версій. Бюджетні модифікації з’являться на ринку пізніше.
Як йдеться в повідомленні компанії, всі версії нової “Калини” отримають подушку безпеки водія. Раніше ця опція була доступна тільки в дорогих модифікаціях. Всі машини, починаючи з комплектації “норма”, будуть оснащені системою АБС з підсилювачем екстреного гальмування. Окремі модифікації отримають систему стабілізації курсової стійкості ESC виробництва Bosch.
Нове покоління “Калини” отримає три нові варіанти силових агрегатів. Перший – 8-клапанний 1,6-літровий мотор потужністю 87 к.с. з полегшеною ШПГ в поєднанні з механічною коробкою передач з тросовим приводом. За даними компанії, раніше цей мотор не ставився на автомобілі цього сімейства. У новій генерації він буде доступний для всіх нових комплектацій “стандарт” і частини комплектацій “норма”.
Другий двигун – 16-клапанів 1,6-літровий агрегат потужністю 98 к.с., який поєднується з автоматичною коробкою передач. І третій – модернізований 16-клапанний 1,6-літровий мотор потужністю 106 к.с. з модернізованою системою впускання і “механікою” з тросовим приводом. Цей двигун наростив не тільки потужність (з 98 до 106 к.с.), але і крутний момент (з 145 до 148 Нм). Також мотор став більш “чуйним” в діапазоні від 1000 до 2500 об/хв.
“Новий двигун більш “еластичний” і тяговитий, більш пристосований до міського режиму. Найбільша відмінність – це нова система впуску. Ми додали новий резонансний об’єм: спеціальні системи заслінок на певних режимах його вмикають і вимикають. По суті це – система інерційного наддуву. На різних режимах працює різна резонансна частота, забезпечуючи більшу дозарядку циліндрів. Контролер отримав нові калібрування. В результаті модернізації силового агрегату з’явилося близько 2-х десятків оригінальних деталей, в тому числі датчик абсолютного тиску, який застосований замість датчика масової витрати повітря”, – прокоментував начальник управління проектування та доведення силового агрегату “АвтоВАЗу” Олег Храмков.
Надалі можливі й інші поєднання мотора і трансмісії. Однак, як відзначає виробник, нова “Калина” не отримає 8-клапанних моторів з важкою ШПГ і 16-клапанних моторів об’ємом 1,4 л, а також МКП з тяговим приводом.
Окрім нових моторів і трансмісій “Калина” отримала нове шасі: збільшений кастер, задню балку з негативним розвалом коліс, “коротку” рульову рейку з передавальним числом 3,1. Це дозволить поліпшити керованість, стійкість і комфорт при русі.
Також були застосовані амортизатори, пружини, сайлент-блоки і стабілізатори поперечної стійкості з новими характеристиками, розроблені фахівцями Волзького автозаводу і Renault. Повідомляється також, що протягом поточного року в підвіску машини будуть внесені комплексні зміни.
Змінено і рульове керування. Завдяки більш жорсткому кріпленню рульової рейки підвищена його інформативність. Жорсткість рульової системи виросла на 25%, при цьому рівень вібрацій на рульовому колесі не змінився.
Серійне виробництво новинки заплановано на травень поточного року. Продажі повинні стартувати в червні. При цьому першими в автосалонах з’являться топові версії моделі. “У міру розвитку проекту сімейство поповниться варіантами “норма” і “стандарт”, а у “люкса” з’являться нові додаткові опції”, – зазначає компанія, додаючи, що офіційні ціни на модель будуть оприлюднені перед початком продажів.
За матеріалами: Вести.ru
Поділитися новиною