Анатолій Голубченко: "Головне - добудувати розв'язку на Поштовій площі. А далі побачимо, на що вистачить грошей" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Анатолій Голубченко: "Головне - добудувати розв'язку на Поштовій площі. А далі побачимо, на що вистачить грошей"

2974
Дороги та транспортні розв’язки заморожені до кращих часів
Яка кількість грошей виділена в бюджеті 2013 року на відновлення дорожнього полотна?
Для утримання вулично-дорожньої мережі столиці “Київавтодор” отримає 24,7 млн грн на асфальтування прибудинкових територій, 207,7 млн грн буде виділено з міськбюджету на благоустрій столиці (утримання автодоріг міста, виконання поточного ремонту та розмітки), 175,5 млн грн на утримання і розвиток інфраструктури доріг (з них 109 млн грн – субвенція з держбюджету, будуть спрямовані на виконання капремонту доріг). Крім того, в минулому місяці комунальним шляховикам виділили 4 млн грн для придбання литого асфальтобетону та ліквідації аварійно-небезпечних ям.
Які нові автошляхи або вулиці з’являться в цьому році?
У 2013 році ми плануємо провести великі роботи на декількох об’єктах. Найголовніше – завершити до Дня Києва реконструкцію розв’язки на Поштовій площі.
Інші важливі об’єкти ми зможемо побудувати, якщо буде виділено достатньо коштів. Це будівництво з’їздів з вул. Саперно-Слобідської на Столичне шосе в Обухівському напрямку і навпаки – зі Столичного шосе на вул. Саперно-Слобідську в бік Московської площі. Або будівництво Подільського моста через Дніпро.
Чи розпочнуться в цьому році роботи на Шулявському шляхопроводі і скільки на це потрібно грошей?
Ще п’ять років тому Київська міськдержадміністрація ухвалила рішення про реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги та вул. Гетьмана, але віз і нині там. Проблема в тому, що необхідно знести цех №5 заводу “Більшовик”. Це питання з початку проектування до теперішнього часу все ще не вирішено*.
При формуванні бюджету на цей рік департамент транспортної інфраструктури пропонував виділити на цей об’єкт майже 400 млн грн через Програму економічного і соціального розвитку Києва на 2013 рік. На жаль, програма як минулого року, так і в цьому не передбачає фінансування даного об’єкту. Хоча нова транспортна розв’язка збільшить пропускну спроможність на 1000 автомобілів на годину.
Чи будуть в цьому році подовжувати Окружну дорогу?
У Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2013 рік заплановано продовжити її будівництво на ділянках від вул. Маршала Рокосовського до вул. Богатирської. На цю ділянку (протяжність 1,6 км. – Ред.) передбачено 5 млн грн, а на ділянку від вул. Богатирської до Оболонського проспекту (1,1 км. – Ред.) – 1,5 млн грн.
Вже більше п’яти років йдуть розмови про будівництво нової транспортної розв’язки на Ленінградській площі. Коли ж там почнуться роботи?
Реконструкція Ленінградської площі обговорюється не один рік. На сьогодні вже розроблено і затверджено проектно-кошторисна документація. У минулому і позаминулому роках це питання обговорювалося, але було ухвалено рішення розпочати роботи вже після ЄВРО-2012, щоб не створювати незручностей туристам. Але 2013 рік – досить складний з точки зору фінансових ресурсів. На реконструкцію Ленінградської площі в цьому році грошей теж не передбачено, і тому ми розраховуємо залучити інвестора на цей проект. Загальна вартість реконструкції становить майже 547 млн грн. За нашими підрахунками, оновлена Ленінградська площа зможе пропускати до 12 тис. автомобілів на годину.
У минулому році великий обсяг робіт було виконано, щоб з’єднати проспект Григоренка з Дарницьким мостом і Харківським шосе. Скажіть, в цьому році є кошти, щоб завершити роботи?
Якщо буде достатнє фінансування, то в 2013 році “Київавтодор” завершить роботи на проспекті Григоренка між вул. Ахматової та вул. Здолбунівською. Загальна вартість реконструкції проспекту становить 118,5 млн грн. З них 72 млн грн уже освоїли до 2013 року.
Далі – від вул. Здолбунівської до Дарницького моста і Харківського шосе – дорогу будує Південно-Західна залізниця.
Мости очікує тільки косметичний ремонт
У моста Кирпи (Дарницький) залишилися незавершеними з’їзди на Дніпровську набережну. Чи будуть завершені роботи в цьому році?
Замовником будівництва Дарницького мосту є “Південно-Західна залізниця”. Місто на будівництво цього об’єкта впливати не може.
Міст Патона за 50 років експлуатації прийшов в аварійний стан. Що ви маєте намір робити з мостом в цьому році?
Капітального ремонту моста Патона в цьому році не буде. У цьому році там ми відремонтуємо тільки тротуари. Загалом ці роботи обійдуться в 28,4 млн грн.
До капремонту повернемося після введення в експлуатацію Подільсько-Воскресенського мосту, щоб перерозподілити транспортні потоки.
Коли ж ви плануєте пустити автомобілі по Подільсько-Воскресенському мосту?
На 2013 рік на цей міст передбачено 175,8 млн грн. Багато це чи мало можна оцінити з кошторису. Загальна вартість будівництва Подільського мосту через Дніпро складає 7,6 млрд грн. Зараз освоєно менше половини суми – 3,1 млрд грн. Тому, враховуючи недостатнє фінансування, завершення будівництва автомобільної частини планується тільки в 2014-2015 роках.
Продовженню будівництва Подільського мосту все ще заважають ділянки Русанівських і Воскресенських дач. Яка ситуація з виселенням цих дачників?
Згідно з рішенням Київради від 2005 року, з траси будівництва Подільського мосту потрібно було звільнити 259 ділянок Русанівських і Воскресенських садів.
На сьогоднішній день на добровільне виселення погодилися 202 власника садових ділянок. У село Биківня переселяється 81 дачник (з них 77 осіб вже отримали держакти на землю, по чотирьох документи перебувають на стадії оформлення), в урочищі Горбачиха – вісім осіб, 12 осіб погодилися отримати компенсацію квартирами, а 101 садівник вирішив отримати повну грошову компенсацію (із них виплачена компенсація 70 садівникам, ще 21 власник ділянки чекає виплати грошової компенсації і десять – на стадії оформлення документів).
Решта 57 садівників не дали згоди на добровільне відселення і тому ми будемо їх відселяти примусово. По 44-х з них справи знаходяться в судах, а по решті тринадцятьох замовниках будівництва КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва” вже виграв суд.
На пішохідному мосту на Труханів острів також велися роботи. В якому він зараз стані?
“Київавтодор” на цьому мості відремонтував пішохідну частину, відновив освітлення, пофарбував пролітні конструкції, привів у належний стан сходи і виконав роботи з благоустрою.
Метрополітен і електричка збиткові
У минулому році в уряді йшли розмови про те, щоб добудувати метро на Теремки до кінця 2013 року. Встигаєте це зробити?
У 2013 році Куренівсько-Червоноармійська лінія метро в цьому напрямку завершиться будівництвом станції “Теремки”. Але відповідно до Стратегії розвитку Києва до 2025 року, ця гілка буде продовжена до станції “Одеська” і депо “Деміївська”. Крім цього, передбачено будівництво відгалуження від станції “Іподром” в напрямку житлового масиву “Теремки-II” до вул. Дмитра Луценка (Крейсера “Аврора”).
У 2012 році “Укрзалізниця” кілька разів заявляла про заборгованість влади Києва за обслуговування міської електрички. На якому рівні прибутковості вона знаходиться? Коли стане працювати, як і весь інший громадський транспорт столиці, а не тільки в ранковий і вечірній час?
Нагадаю, Київська міськдержадміністрація спільно з “Південно-Західною залізницею” 4 жовтня 2011 р. запустили першу чергу спільного проекту “Міська електричка”. На баланс комунального підприємства “Київпастранс” було передано десять електропоїздів.
Проте, враховуючи, що організація перевезень пасажирів залізничним транспортом в межах міста – це перший в Україні досвід, то сьогодні ми експлуатуємо інфраструктуру “Південно-Західної залізниці”.
На утримання “Міської електрички” потрібно 3,9 млн грн на місяць, з яких 1,1 млн грн – витрати на обслуговування і ремонт електричок, а 2,8 млн грн – витрати на утримання інфраструктури. У той же час сума коштів, які щомісяця одержує “Київпастранс” від перевезень пасажирів міської електрички, становить приблизно 1 млн грн.
Враховуючи, що організація узгодженого руху поїздів міської електрички, а також вантажних і пасажирських поїздів, вимагає чіткого розкладу, тому складати розклад може тільки “Південно-Західна залізниця”.
У цьому році ми реалізуємо другу чергу проекту “Міська електричка”. Плануємо відкрити додаткові пересадочні вузли на платформах “Київська Русанівка” та “Протасів Яр” та додати два нові потяги, щоб зменшити інтервали очікування.
Раніше неодноразово піднімалося питання тролейбусного сполучення з передмістям. Чи варто очікувати в цьому році нових тролейбусних маршрутів?
У цьому році буде тільки розроблятися проект тролейбусної лінії “Київ-Ірпінь”, тому що грошей на будівництво немає. Орієнтовна вартість виконання проектних робіт становить 1,5 млн грн.
А ось будівництвом тролейбусної лінії “Київ-Бровари” займається виконком Броварської міськради. Київ зі свого боку, щоб здешевити будівництво лінії, запропонував розмістити тролейбусне депо на території трамвайного ремонтно-експлуатаційного депо КП “Київпастранс” на вул. Усенка, 7/9.
*Шулявський шляхопровід побудували в 60-х роках минулого століття. Після пожежі в 2006 році несуча здатність прогонних конструкцій була практично повністю вичерпана, його підперли металевими конструкціями і він отримав статус аварійного. Чергова реконструкція буде коштувати понад 150 млн грн, ще 200-250 млн грн Київ повинен буде компенсувати заводу “Більшовик” за знесення цеху №5, який не вписується в нову схему руху машин. З Фондом держмайна місто це питання вже владнало. Залишилося тільки заплатити компенсацію заводу.
Які дороги ремонтуватимуть у Києві в 2013 році
Анатолій Голубченко, заступник голови Київської міськдержадміністрації
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас