Влада більше не хоче бачити Коломойського у ролі постачальника пального держустановам — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Влада більше не хоче бачити Коломойського у ролі постачальника пального держустановам

7461
У листопаді “Укрпошта” оголосила п’ять тендерів на постачання пального в першому півріччі 2013 року для своїх регіональних філій: для Заходу, Сходу, розділеного навпіл Центру України та окремо філії Донецької області і Донецька. Розкриття пропозицій призначили на 4 січня. Однак 26 грудня листоноші вирішили підправити вимоги до учасників конкурсу. І зробили це дуже технічно, повідомляють “Наші Гроші”.
По-перше, змінили вимогу до забезпечення конкурсної пропозиції. Якщо спочатку його вимагали у вигляді застави, то за новою версією у вигляді банківської гарантії – це зміна вимагала миттєвої перереєстрації документів в “Ощадбанку”. А ті, хто працював з держбанком в період свят, розуміє, як важко це зробити.
По-друге, “Укрпошта” додала вимогу про те, щоб учасник торгів документально підтвердив, що у нього в кожному регіоні є хоча б одна автозаправка на відстані не більше 5 км від міста дислокації транспорту “Укрпошти”. У початковій версії вимога близькості АЗС до листонош теж була, але тепер треба було подати весь перелік, оформлений за формою.
Відповідно до закону “Укрпошта” також перенесла тендер на 14 січня, щоб учасники могли скоригувати свої заявки.
“Укрпошта” опублікувала свої нові вимоги на сайті “ВДЗ” відразу 26 грудня, коли це рішення було ухвалено, і до початку свят, коли українці (в тому числі і банкіри) почали захоплюватися шампанським під привітання президента.
Вибираємо бензин подорожче
Тільки один учасник зміг подати заявки на всі п’ять тендерів – фірма “Авіас” з групи Ігоря Коломойського. І це не дивно, оскільки у “Привату” найбільша мережа АЗС в Україні.
Але компанія прийшла з документами, оформленими згідно з застарілими вимогами. І в повній відповідності з законом її заявки були відхилені, незважаючи на те, що “Авіас” пропонував бензин на 5-6% дешевше від майбутнього переможця по кожному з тендерів.
Разом з тим видання відзначає, що всі ці нові вимоги не стали снігом на голову для інших учасників. На кожен з п’яти тендерів з’явилося ще по парі необхідних для відкритих торгів учасників. І в кожного була банківська гарантія, і таблички з кілометрами оформлені належним чином, і фірми формально не пов’язані одна з одною.
Тенденція
У другій половині 2012 року, згідно зі спостереженнями “НД” за паливними тендерами, “Авіас” почав зазнавати нищівних поразок на найбільших тендерах держустанов. Наприклад, Ігорю Єремєєву була віддана перемога в тендерах МВС і “Укрзалізниці”. Але, крім цього, “приватівці” – власники кожної четвертої автозаправки в Україні – різко впали в очах і менш потужних замовників. У січні 2013 року “Авіас” виграв тендерів на суму в 35 разів меншу, ніж у цей же місяць в 2012-му і 2011 роках.
Також існує думка про те, що Коломойський виходить з “Укрнафти” і разом з тим відновилася справа про банкрутство “Укртатнафти”. І це все на фоні самознищення “АероСвіту”.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас