Трафік сайтів США з продажу предметів розкоші в листопаді зріс на 26%
Число унікальних користувачів американських сайтів, що спеціалізуються на продажу ювелірних виробів, предметів розкоші і аксесуарів в листопаді зросло відносно попереднього місяця на 26% – до 24,5 млн, свідчать дані дослідницької компанії comScore Inc.
При цьому загальне число унікальних користувачів американського сегменту всесвітньої мережі практично не змінилося, склавши близько 220,5 млн.
Серед інших категорій сайтів, які зазнали помітного припливу користувачів, виявилися ресурси, що спеціалізуються на продажу іграшок (зростання на 30%), електроніки (плюс 29%), продуктів харчування (18%) і спортінвентарю (15%).
Трафік підскочив і на мережевих ресурсах найбільших ритейлерів, які, серед іншого, займаються реалізацією ювелірних виробів і предметів розкоші: так, число користувачів на сайті Kohl’s зросло на 15% – до 17,2 млн, JCPenney – на 48%, до 16,5 млн, Macy’s – на 46%, до 20,4 млн, Target – на 44%, до 37,3 млн, Sears – на 43%, до 28,9 млн.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною