Трафік сайтів США з продажу предметів розкоші в листопаді зріс на 26% — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Трафік сайтів США з продажу предметів розкоші в листопаді зріс на 26%

163
Число унікальних користувачів американських сайтів, що спеціалізуються на продажу ювелірних виробів, предметів розкоші і аксесуарів в листопаді зросло відносно попереднього місяця на 26% – до 24,5 млн, свідчать дані дослідницької компанії comScore Inc.
При цьому загальне число унікальних користувачів американського сегменту всесвітньої мережі практично не змінилося, склавши близько 220,5 млн.
Серед інших категорій сайтів, які зазнали помітного припливу користувачів, виявилися ресурси, що спеціалізуються на продажу іграшок (зростання на 30%), електроніки (плюс 29%), продуктів харчування (18%) і спортінвентарю (15%).
Трафік підскочив і на мережевих ресурсах найбільших ритейлерів, які, серед іншого, займаються реалізацією ювелірних виробів і предметів розкоші: так, число користувачів на сайті Kohl’s зросло на 15% – до 17,2 млн, JCPenney – на 48%, до 16,5 млн, Macy’s – на 46%, до 20,4 млн, Target – на 44%, до 37,3 млн, Sears – на 43%, до 28,9 млн.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас