Найбільший сервіс групових знижок розчарував інвесторів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найбільший сервіс групових знижок розчарував інвесторів

1601
Популярний сервіс групових знижок Groupon в третьому кв. показав чистий збиток $3 млн при виторзі $569 млн. Компанія страждає від тривалої кризи в Європі: якщо на американському ринку виручка зросла на 80% р/р, то на європейському – лише на 3%.
На даний момент у компанії налічується 39,5 млн користувачів, що на 37% більше, ніж роком раніше.
Варто відзначити, що темпи зростання компанії сповільнюються: у першому кварталі минулого року, відразу після IPO, вона відзначала триразове зростання виручки. Однак, у першому кварталі поточного року зростання не перевищило позначки 89%, у другому кварталі – 45%, а в третьому воно впало до 32%.
Groupon прагне збільшити свій бізнес: так, у вересні фірма запустила послугу з прийому платежів зі смартфонів і почала не тільки надавати знижки на послуги, але і займатися продажем електроніки та одягу.
Тим не менш, операційний прибуток продовжує скорочуватися: з $64 млн у другому кварталі до $42 млн у третьому кварталі.
Groupon намагається підтримати бізнес, урізуючи витрати на залучення нових клієнтів: у минулому кварталі 648 співробітників з відділу маркетингу були скорочені.
Також котирування акцій обрушилися на електронних торгах на 16% до $3,30. Вкладники, купивши її папери на IPO в минулому році за ціною розміщення ($20), втратили понад 80% своїх інвестицій.
Нагадаємо, що виручка однієї з найбільших інтернет-компаній Росії Mail.ru Group, яка є міноритарним акціонером Groupon, в третьому кварталі 2012 року виросла на 36,5% до 4,97 млрд рублів.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас