0 800 307 555
0 800 307 555

Чому українські потяги сходять з рейок?

4348
Пасажирський потяг сполученням Київ-Севастополь зійшов з рейок у районі Запоріжжя. Постраждалих не було, і рух швидко відновили. Однак цей випадок не пройшов повз увагу експертів, і вони заявили про занедбаний стан української залізниці. Втім, винуватцями цього називають не залізничників, а державу, яка «оббирає» галузь.
Першого листопада на стрілочному переведенні поблизу станції Запоріжжя-1 чотири вагони пасажирського поїзду №27 сполученням Київ-Севастополь зійшли з колії з критичним кутом нахилу, йдеться в офіційному повідомленні. Ніхто не постраждав, тому рух фактично не призупиняли. Для пасажирів цих вагонів організували спеціальний потяг, який доправив їх до місця призначення.
Запорізька прокуратура порушила кримінальну справу за фактом сходження потягу, причини аварії з’ясовує слідчо-оперативна група.
Якби був Кирпа, ми могли б пишатися залізницею – Віталій Корж
Член профільного комітету Верховної Ради, бютівець Віталій Корж каже, що при нинішньому стані залізничних шляхів, такі випадки рано чи пізно мусили статися. Той ступінь зношеності,який вони мають, – відверто загрозливий, каже він.
«Залізниця, особливо колійне господарство, в занедбаному стані. І такі випадки як цей, на жаль, не виключені. Жахливий стан. Я дуже шкодую, що у нас немає керівника такого рівня, як був Кирпа. Я вважаю, що тоді б залізничний транспорт був на зовсім іншому рівні і ми могли б пишатися цією галуззю», – сказав народний депутат.
Стан колій дуже сильно залежить від клімату і природних умов, каже колишній перший заступник міністра транспорту України Іван Салій. Взимку ґрунт піднімається, а навесні опускається – це потрібно контролювати, рейки постійно треба ремонтувати і підтягувати, зауважує він. Справжнім парадоксом колишньому чиновнику здаються спроби влади популяризувати швидкісні потяги на українській залізниці.
«Для того, щоб робити швидкісний потяг, спершу треба зробити окрему колію для нього. Швидкість на наших залізницях сьогодні в принципі не можлива доти, доки ми не почнемо оновлювати шляхове господарство. Непотрібно купувати ті Hyundai, наші вітчизняні не гірші», – вважає Іван Салій.
«Я дуже співчуваю залізничникам»
Водночас він переконує, що не залізничників треба звинувачувати у цих проблемах, а державу.
Тим часом із 30 листопада «Укрзалізниця» вирішила запустити нічний рейс між Києвом і Донецьком. Обслуговуватимуть його швидкісні потяги Hyundai. Як наголошував раніше віце-прем’єр України Борис Колесніков, проти нових швидкісних поїздів ведуть інформаційну війну. Також Колесніков констатував, що грошей на оновлення залізничного пасажирського рухомого складу немає. Зараз Україна потребує до 120 нових поїздів далекого прямування і до 350 електричок.
Катерина Недеснова
За матеріалами:
Радіо Свобода
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас