Кандидати вже витратили на агітацію рекордні $2,5 млрд — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кандидати вже витратили на агітацію рекордні $2,5 млрд

1154
5500 кандидатів у народні депутати України як за мажоритаркою, так і за списками вже витратили на виборчу агітацію 2,5 млрд доларів. Про це сьогодні повідомив керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.
При цьому він вказує, що 35-50% виборців ще не визначилися, за кого вони будуть голосувати. “І політики зараз активно ведуть роботу з “болотом”, – розповів Біденко.
Найефективніша політична реклама з технічної точки зору, за словами Біденка, – у Комуністичної партії України.
“Вони за дуже короткий час чітко змогли донести до своєї аудиторії, чому люди повинні за них голосувати. Якщо у комуністів до початку виборів був рейтинг всього лише пару відсотків, то сьогодні вони вже забезпечили собі мінімум 8% голосів. Це мовою маркетингу називається вдале повернення інвестицій”, – заявив керівник Асоціації зовнішньої реклами України.
Дотепер найдорожчими вважалися парламентські вибори 2007 року, написала газета “Комерсант-Україна”. Тоді, згідно з офіційними даними ЦВК, загальний обсяг виборчих фондів 20 партій і блоків становив 581,4 млн грн, а, за оцінками експертів, їх загальні витрати на рекламу перевищили 800 млн грн. У нинішній кампанії на національному рівні активно рекламуються тільки 8 партій, але їх загальний медіабюджет вже перевищив 500 млн грн. За прогнозами експертів, незабаром ця цифра збільшиться вдвічі – найбільше реклами закуповується саме в останній місяць перед виборами.
Нагадаємо, всього Центрвиборчком зареєстрував 5642 кандидати в депутати. Вибори в Раду пройдуть 28 жовтня.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас