3112
Борисполю доведеться переглянути своє ставлення до авіаційного бізнесу - ЗМІ
Крадіжка багажу, неякісне і занадто дороге обслуговування в аеропорту «Бориспіль» стали причиною того, що авіакомпанії не бажають з ним працювати або взагалі не приходять на український ринок авіаперевезень.
Про це пише в сьогоднішньому номері газета «Факти і коментарі».
Як повідомляє видання, навесні минулого року в столичні Жуляни перейшла відома low-cost компанія Wizz Air, на порядок збільшивши пасажиропотік аеропорту «Київ». З початку цього року з «Борисполя» більше не літає авіакомпанія «ЮТейр-Україна», а незабаром в «Київ» перебереться один з найбільших російських авіаперевізників - «Трансаеро».
«Для «Борисполя» це стане відчутною втратою - адже росіяни можуть щорічно перевозити за маршрутом Москва - Київ - Москва близько 220 тисяч пасажирів. Докладних коментарів представники авіакомпаній не дають, однак люди, обізнані зі станом справ у галузі, вважають, що серед причин можуть бути претензії до сервісу і вартості обслуговування», - пише газета.
Претензії стосуються передусім крадіжок багажу і завищення цін на всі види послуг - починаючи від заправки літаків і закінчуючи чашкою кави. Як зазначають представники авіаперевізників, проблема крадіжок б'є, насамперед, по їхньому іміджу, адже відповідальність за збереження багажу за законом несе авіакомпанія. Але щось зробити авіалінії не можуть при всьому своєму бажанні, бо не вони наймають вантажників - це практично монополія адміністрації аеропорту, яка набирає жителів міста Борисполя. Тим часом, за півтора роки обслуговування Wizz Air в Жулянах, у компанії не зареєстровано жодного випадку крадіжки багажу.
«Факти» також для прикладу наводять розслідування Антимонопольного комітету, яке з'ясувало, що «Бориспіль» завищував ціну на пальне та послуги із заправлення в кілька разів. У підсумку аеропорту довелося заплатити величезний штраф. Втім, як нещодавно зазначив топ-менеджер однієї з авіакомпаній, що працюють в Україні, європейські бюджетні авіалінії як і раніше не хочуть літати в нашу країну через дорожнечу заправки літака».
Пасажири ж, крім викрадення багажу, нарікають на непомірні ціни в ресторанах, закриття магазинів безмитної торгівлі duty-free і поганий сервіс в терміналах.
«На думку експертів, піти з «Борисполя», ймовірно, хотіли б багато перевізників. Однак деяким невигідно переходити в Жуляни або переводити туди частину рейсів з технічних причин. Тому, незважаючи на всі свої незручності, «Бориспіль» багато в чому залишається безальтернативним варіантом - як для авіакомпаній, так і для пасажирів. Це означає, що Україні доведеться зробити так, щоб головний аеропорт країни таки переглянув своє ставлення до авіаційного бізнесу», - підсумовують «Факти».
За матеріалами: lb.ua
Поділитися новиною