1425
Компанія Порошенка досягла рекорду продажів на авторинку РФ
Компанія "Автотормаркет", яка з 2012 року є ексклюзивним дистриб'ютором автомобілів Bogdan в Росії, минулого місяця реалізувала майже 1,6 тис. машин, що стало найкращим показником продажів Bogdan за всю історію присутності марки в Росії.
Близько 750 автомобілів із цієї кількості склали седани Bogdan 110, на універсали Bogdan 111 припало 700 машин, решта 130 авто - це пікапи Bogdan 2310, повідомляє Автоцентр.
Автомобілі Bogdan виробляються на черкаському заводі "Богдан Моторс" з автокомплектів "АвтоВАЗу". Сам же російський автозавод у 2008 році зняв з конвеєра "десяте" сімейство, на місце якого прийшла нова модель - Lada Priora. Тим часом у квітні 2010 року українська корпорація "Богдан" почала постачання в Росію автомобілів Lada 110 і 111 під власним брендом Bogdan, доповнивши їх пікапом Bogdan 2310, розробленим українськими конструкторами. З тих пір на російському ринку було реалізовано більше 20 тис. автомобілів Bogdan, дві третини з яких - це седани Bogdan 110.
Без конкуренції
Як відзначають експерти, автомобілі Bogdan в Росії - це нішеві продукти, і конкуренції моделям "АвтоВАЗу" вони не складають. На їхню думку, легкові Bogdan 110 і 111 не відбирають покупців у Lada Priora, оскільки орієнтовані на автомобілістів, які ностальгують за старою доброю "десяткою".
"Вони не готові переплачувати за більш сучасний дизайн і нові опції Lada Priora і все одно б купили "десятку", тільки вживану" - вважають аналітики.
Для порівняння, Bogdan 110 пропонується на російському ринку від 300 тис. рублів (78,3 тис. гривень), а седан Lada Priora - від 334 тис. рублів (87,2 тис. гривень). Різниця між універсалами Bogdan 111 і Lada Priora ще більш суттєва: перший коштує від 306,5 тис. рублів (80 тис. гривень), другий - від 361,9 тис. рублів (94,5 тис. гривень).
Нагадаємо, президент РФ Володимир Путін 29 липня підписав закон про введення в Росії утилізаційного збору на нові та вживані автомобілі. З 1 вересня сплата утилізаційного збору за транспортні засоби при постачанні з України до Росії стала здійснюватися в повному обсязі. Робити якісь прогнози щодо конкурентоспроможності українських автомобілів на російському авторинку поки рано. Залишається тільки чекати результатів продажів наступних місяців.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною