Вартість реклами під час трансляції матчу Супербоула досягла рекордного значення — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Вартість реклами під час трансляції матчу Супербоула досягла рекордного значення

661
Вартість рекламних спотів під час трансляції фінального матчу - Супербоула - американської National Football League - досягла нової рекордної позначки.
30-секундний ролик під час трансляції Супербоула, який відбудеться 3 лютого 2013 року в Новому Орлеані, обійдеться рекламодавцям в рекордну суму $4 млн.
За інформацією офіційного телетранслятора матчу, 90% рекламного часу вже викуплено.
У 2012 році телеаудиторія фіналу NFL склала рекордні 166,8 млн осіб, повідомляє CBS, а ще Супербоул-2012 встановив рекорд за кількістю згадувань у Twitter.
За матеріалами:
bigmir.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас