0 800 307 555
0 800 307 555

Вартість реклами під час трансляції матчу Супербоула досягла рекордного значення


Вартість реклами під час трансляції матчу Супербоула досягла рекордного значення

Вартість рекламних спотів під час трансляції фінального матчу - Супербоула - американської National Football League - досягла нової рекордної позначки.

30-секундний ролик під час трансляції Супербоула, який відбудеться 3 лютого 2013 року в Новому Орлеані, обійдеться рекламодавцям в рекордну суму $4 млн.

За інформацією офіційного телетранслятора матчу, 90% рекламного часу вже викуплено.

У 2012 році телеаудиторія фіналу NFL склала рекордні 166,8 млн осіб, повідомляє CBS, а ще Супербоул-2012 встановив рекорд за кількістю згадувань у Twitter.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua