1188
GM може втратити $12,3 млрд через Opel
General Motors не розлучається з брендом Opel, незважаючи на збитки, які німецька компанія приносить концерну. General Motors навіть утворив альянс з PSA Peugeot Citroen з метою скорочення витрат на виробництво і протистояння європейській кризі. Однак аналітики не вірять в те, що американський автогігант зможе витягнути Opel із кризи.
Зокрема, аналітик Адам Джонас з Morgan Stanley вважає, що єдине, що залишається американському концерну, - це продати бренд. За останні 12 років General Motors втратив на європейському бізнесі 16 млрд доларів, і за оцінками А. Джонаса, втратить ще 12,3 млрд доларів до 2021 року. При цьому від продажу марки концерн отримає всього 7-13 млрд доларів.
"Найгірше, що може бути для автогіганта - це володіти збитковим виробником, який не приносить доходу і поглинає ресурси", - зазначив А. Джонас.
Однак голова General Motors Ден Екерсон, який ледь не продав Opel консорціуму Magna International в 2009 році, але передумав в останній момент, заявив, що автогігант не відмовиться від німецької марки. Більше того, найближчим часом планується експансія Opel на ринки Австралії та Чилі.
Прес-секретар концерну Джим Кейн також зазначив, що, незважаючи на важку ситуацію в Європі, в компанії сподіваються повернути Opel до прибутковості.
У той же час А. Джонас вважає, що Chevrolet повинен залишитися єдиним масовим брендом концерну на європейському ринку, оскільки краще володіти часткою ринку 3% і отримувати прибуток, ніж мати 8% і зазнавати суцільних збитків.
За матеріалами: autonews.ru
Поділитися новиною