Українці частіше стали пити горілку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Українці частіше стали пити горілку

1225
З проявом кризових явищ в країні падає споживання слабоалкогольної продукції. Через зниження рівня життя українці все частіше стали вживати горілку.
В Україні на тлі падіння продажів вина і пива зростає споживання горілки. За шість місяців цього року її було продано на 20% більше, ніж роком раніше. Учасники ринку пояснюють це досягнення, в першу чергу, скороченням частки тіньового ринку. Проте експерти вважають, що попит підвищується на тлі зниження рівня життя, і очікують подальшого зростання споживання міцного алкоголю, пише Коммерсант-Украина.
У січні-червні 2012 року в Україні збільшилося виробництво горілки на 15,1%, до 15,43 млн дал, з яких на внутрішньому ринку продано 12,99 млн дал, що на 20,1% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Зростання реалізації горілки на внутрішньому ринку пов'язано, в першу чергу, зі скороченням частки тіньового ринку. За даними Державної податкової служби, в 2011 році частка нелегальної алкогольної продукції склала близько 20%. Мінфін оцінює її в 40%.
Директор російської дослідницької компанії ЦИФРРА Вадим Дробиз вважає, що продажі горілки в Україні зростають через зниження рівня життя.
"Як показує світова практика, з проявом кризових явищ в країні падає споживання слабоалкогольної продукції - пива, вина, і зростає споживання недорогого міцного алкоголю. Це те, що зараз спостерігається в Україні", - відзначає він.
У січні-червні споживання пива знизилося на 2%, а продажі вина впали на чверть.
Експерти вважають, що вино завжди було індикатором фінансового стану населення країни. Якщо в 2007-2008 роках, до світової фінансової кризи, в Україні щорічно споживалося 6-6,5 л вина на людину, то нині - близько 3 л.
Подальше падіння добробуту людей продовжить стимулювати зростання споживання міцного алкоголю.
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас