Через бідність європейців компанії змінюють маркетингові стратегії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Через бідність європейців компанії змінюють маркетингові стратегії

1503
Європа знову зіткнулася з проблемою бідності. Про це, як передає AFP, заявив голова європейського підрозділу голландської компанії Unilever Ян Зейдервелд. У зв'язку з цим компанія має намір переглянути свою маркетингову стратегію.
За словами Зейдервелда, "бідність повертається до Європи". "Якщо споживач в Іспанії, відправляючись за покупками, бере з собою тільки 17 євро, ми не можемо продавати йому пральний порошок за половину цієї суми", - підкреслив він.
Unilever має намір використовувати ті стратегії, які вже допомогли компанії на ринках, що розвиваються, зокрема, у Східній Азії, де рівень доходів населення, як правило, істотно нижчий від європейського.
Європейська економіка так і не відновилася після глобальної кредитної кризи 2008-2009 років, коли падіння ВВП склало близько 5 відсотків навіть в найбільш стійких до потрясінь країнах. У 2011 році континент зіткнувся з борговою кризою, що призвело до повторної рецесії. Частка безробітних в країнах Південної Європи стала досягати 15-20 відсотків, а серед молоді - до половини.
Unilever володіє такими брендами, як чай Lipton, мило Dove, майонез Calve, дезодоранти Rexona і Axe та засіб для чищення Domestos. Це один з лідерів споживчого ринку Західної Європи і всього світу. Його виручка в минулому році склала трохи менше 47 мільярдів євро.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас