Конференція iPROMO 2012: створення інтернет-стратегії на практиці — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Конференція iPROMO 2012: створення інтернет-стратегії на практиці

244
1 листопада 2012 в Києві відбудеться унікальна практична конференція зі створення інтернет-стратегії - iPROMO 2012.
На iPROMO 2012 власники та керівники підприємств отримають практичні відповіді на питання: як примусити Інтернет працювати на власний бізнес? Як перетворити віртуальну присутність компанії в Інтернеті на реальний дохід і ефективно використовувати мережу в якості каналу рекламування товару або послуги? iPROMO 2012 - міжнародна конференція з просування бізнесу в Інтернеті, яку організує компанія
«Ашманов і партнери України», лідер на ринку Інтернет-маркетингу. У 2012 році конференція відбудеться вже вдруге і пройде в новому форматі, ключова особливість якого – практична частину по розробці стратегії присутності в Інтернеті, адже запорукою успішного маркетингу є грамотно продумана стратегія, спеціально створена для конкретного бізнесу або продукту.
Своїми знаннями і експертними баченням актуальних тенденцій в сфері онлайн-маркетингу з учасниками конференції поділяться: Ігор Ашманов, керуючий партнер компанії «Ашманов і партнери» (Росія), Олександр Ольшанський, президент холдингу «Інтернет Інвест Груп» (Україна), Дмитро Сатін, генеральний директор компанії UsabilityLAB (Росія), Тарас Тарасов, IT-підприємець, директор компанії Games Industry Consulting, ідеолог конференції Sociality Rocks! та ін
В якості спікерів на iPROMO 2012 також заявлені представники традиційного бізнесу (продукти харчування, рітейл тощо), які розкажуть, як у них вийшло вибудувати свою інтернет-стратегію і як продумана присутність в онлайн-просторі сприяє розвитку бізнесу в традиційному оффлайн-середовищі.
Друга половина дня конференції буде присвячена інтерактивному воркшопу: аудиторія, розділена на групи, в режимі реального часу і під керівництвом експертів компанії «Ашманов і партнери Україна» власноруч створить інтернет-стратегію для просування обраного навмання бізнесу. Фінальні коментарі експертів і практиків допоможуть зрозуміти, де були допущені помилки, і скорегують напрацювання з урахуванням реально працюючих кейсів.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас