Київські маршрутники мають намір страйкувати і підвищувати ціни — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київські маршрутники мають намір страйкувати і підвищувати ціни

1213
У найближчі дні десятки тисяч пасажирів, які їздять з передмістя до Києва на роботу, і киян, які їздять на дачі, чекають проблеми. Понад 30 компаній-перевізників, які обслуговують приміські та міжміські маршрути, погрожують страйком - тобто, машини можуть ходити нерегулярно або взагалі не ходити, пише "Сегодня".
Приводом для акції, за словами перевізників, стали результати тендеру, проведеного Київською облдержадміністрацією. Згідно з ними, половина з 178 маршрутів має перейти в руки компаній-новачків на ринку Києва, у яких, за словами перевізників, один власник. Перевізники хочуть, за словами представника однієї з компаній-перевізників Олени Любомирської, щоб результати конкурсу скасували, а новий провело Мінінфраструктури. З цього питання вони сьогодні зустрічаються з керівництвом ОДА.
"Якщо не буде результатів переговорів, ми готові на радикальні заходи - страйк", - говорить Любомирська. У першу чергу, перевізників турбує те, що люди можуть залишитися без роботи. Але, ймовірно, постраждають і пасажири. "Проїзд може стати дорожчим, адже монополіст завжди диктує ціни, - говорить Любомирська. - Крім того, інтервал руху може стати більшим". Їх підтримує і президент Всеукраїнської асоціації перевізників Ігор Шкіря.
"Перевізники справедливо обурені тим, як був проведений конкурс, перерозподіливши маршрути. Тариф на приміських та міських маршрутах узгоджується з ОДА. Коли працюють нелояльні перевізники, адміністрація не дуже охоче йде на підвищення ціни, а коли з'являються лояльні - можливе і підвищення", - сказав Шкіря.
В облдержадміністрації поки не бачать підстав для паніки. "Проводився відкритий тендер, про який оголосили за два місяці. У ньому могли брати участь всі перевізники - і старі, і нові, - зазначив глава ОДА Анатолій Присяжнюк. - Працювала комісія, яка все обстежила. І автобуси, і автопарки. На жаль, люди звикли нічого не робити, експлуатують автобуси по 8-10 років і вважають, що це їх приватизований маршрут. Ми віддаємо перевагу тим, хто пропонує нові автобуси і безпечні умови перевезення. Тому, природно, з'явилися незадоволені. Ми все призупинили і розглянемо кожну скаргу. Сьогодні вимоги такі: підвищити якість і безпеку перевезень, а можливо, і зменшити цінову політику. Такий приклад є в Броварах: один з перевізників запропонував возити людей на 50 копійок дешевше, ніж інші".
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас