Невдалий жарт Сбербанку в Twitter обурив пенсіонерів Росії — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Невдалий жарт Сбербанку в Twitter обурив пенсіонерів Росії

3043
Сбербанк РФ, який намагається відійти від свого радянського образу і стати одним з найсучасніших в Росії, розмістив у своєму мікроблозі на Twitter жарт, що викликав обурення Союзу пенсіонерів Росії. Банк приніс свої вибачення.
Повідомлення, яке багато разів було процитовано іншими користувачами, йшлося: "Народний лайфхак: Якщо на стіні крейдою написати Сбербанк, біля стіни утворюється черга з 30 пенсіонерок. Хто пробував? Працює?"
Голова комітету Ради Федерації з соціальної політики, голова Союзу пенсіонерів Росії (СПР) Валерій Рязанський вважає жарт в мікроблозі Сбербанку непристойним.
"Цей жарт, на мій погляд, непристойний. Не можна зловживати тією довірою, яка склалася у людей старшого віку до інститутів держави. Незважаючи на те, що у багатьох навіть були втрати заощаджень по лінії Сбербанку, населення як і раніше довіряє державному Сбербанку. Якщо це чийсь безглуздий жарт, він недоречний. Це заслуговує того, щоб дати належну відсіч", - сказав він в четвер.
За словами Рязанського, незважаючи на те, що Сбербанк приніс офіційні вибачення, СПР готує лист з претензіями на ім'я глави банку Германа Грефа.
"Незважаючи на те, що з акаунта швидко була прибрана інформація, ми направимо відкрите звернення Грефу, щоб він звернув увагу на роботу своїх служб. Це дійсно філософія роботи банку, особливості менеджменту по відношенню до людей старшого віку? Або це просто поганий жарт представників того покоління, яке, мабуть, не дуже заслужено отримує високі зарплати і може насміхатися над проблемами людей старшого віку?" - зазначив він.
Рязанський підкреслив, що пенсіонери - це в основному люди з невеликим достатком, які дорожать кожним рублем, вкладеним в Сбербанк Росії.
Як пояснили агентству Прайм в найбільшому російському банку, менеджери жартували над вічною проблемою Сбербанку - чергами.
"Ми вибачилися перед пенсіонерами в Twitter", - сказав представник Сбербанку.
"Ми поважаємо наших клієнтів різного віку. В твіті використовувався народний гумор. У будь-якому випадку, приносимо вибачення, якщо когось зачепили", - написали менеджери банку в мікроблозі.
Прийшовши до Сбербанку майже 5 років тому, нинішній його глава Герман Греф пообіцяв "навчити слона танцювати": у банку з'явилися електронні термінали для оплати послуг, електронні черги, багато офісів стали працювати без перерви на обід, регулярно виходять програми для мобільних пристроїв.
За матеріалами:
Корреспондент.net
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас