Рекламодавців в Facebook зробили відповідальними за коментарі — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рекламодавців в Facebook зробили відповідальними за коментарі

352
Австралійський суд ухвалив, що рекламодавці несуть правову відповідальність за зміст коментарів користувачів Facebook до рекламних постів. Як повідомляє австралійський портал Startup Smart, суд зробив висновок, що коментатори таких постів самі стають частиною рекламної кампанії.
Рекламодавцям було наказано модерувати коментарі на своїх сторінках після того, як на австралійську сторінку горілчаного бренду поскаржилися до місцевого регуляторного органу Advertising Standards Board. Коментатори на сторінці бренду нецензурно висловлювалися і публікували жарти на сексистські і націоналістичні теми, а також на тему надмірного вживання алкоголю.
Австралійський суд ухвалив, що коментарі на сторінках бренду повинні відповідати закону про рекламу і що стежити за цим повинні самі рекламодавці. Вони зобов'язані видаляти неналежні коментарі.
Це не перший випадок, коли бренди під час проведення рекламних кампаній в Facebook стикаються з великою кількістю непристойних коментарів. Наприклад, компанія Coca-Cola взимку 2012 року запропонувала передплатникам на сторінку бренду в Facebook скласти "щасливу історію", додаючи по одному слову. Але замість того, щоб складати таку історію, коментатори почали публікувати непристойності.
Раніше в подібних випадках бренди самі видаляли непристойний контент зі своїх сторінок, але в їхню діяльність ніяк не втручалися регуляційні органи. Рішення австралійського суду стало першим випадком подібного втручання.
За матеріалами:
Лента.РУ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас