805
Україна має намір залучати лоу-кост перевізників з парком не менше 10 однотипних суден
Міністерство інфраструктури має намір залучати на український ринок пасажирських авіаперевезень лоу-кост авіакомпанії з парком не менше 10 однотипних повітряних суден, що належать їм на праві власності або за договором лізингу (крім лізингу з екіпажем), термін експлуатації яких не перевищує 10 років.
Це передбачено проектом постанови уряду "Про деякі питання щодо стимулювання розвитку низькобюджетних пасажирських авіаперевезень", текст якої оприлюднений на веб-сайті Мінінфраструктури.
Серед вимог до низькобюджетних авіаперевізників, крім парку повітряних суден, використання відокремленої автоматизованої системи бронювання та продажу послуг перевезень, яка забезпечує сукупність процесів створення, обробки, відправлення, передачі, отримання, зберігання, використання та анулювання електронних перевізних документів і не містить ресурс інших перевізників.
Крім цього, ці авіаперевізники повинні видавати квитки лише з гарантованою датою вильоту; виконувати тільки прямі рейси між пунктами відправлення та призначення і не здійснювати перевезення стикувальними рейсами і рейсами з пересадкою; не мати договорів про взаємне визнання перевізної документації та про спільне використання кодів; користуватися допустимим (мінімальним) переліком послуг з наземного обслуговування, який офіційно визначається і надається експлуатантом аеропорту України для авіаційних перевізників, які здійснюють низькобюджетні пасажирські авіаційні перевезення. Заявки авіаперевізників на відповідність вищевказаним критеріям розглядатиме Державна авіаційна служба України.
Для низькобюджетних пасажирських авіаційних перевізників, які відповідають цим критеріям, встановлення аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України (посадка - зліт повітряного судна, обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативна стоянка повітряного судна, забезпечення авіаційної безпеки) буде регулюватися експлуатантом аеропорту спільно з низькобюджетним авіаційним перевізником за згодою сторін.
На думку експертів міністерства, зниження тарифів аеропортів дозволить забезпечити їх привабливість для низькобюджетних перевізників і залучити їх на ринок України.
Міністерство нагадує, що низькобюджетні авіакомпанії є компаніями, в яких вартість квитка значно нижча, ніж у звичайних авіакомпаній, що досягається завдяки попиту на авіаційні перевезення та більшій ефективності використання повітряних суден, а також мінімальному пакету послуг, що включаються в базову ціну авіаквитка.
Практика співпраці європейських аеропортів з низькобюджетними авіакомпаніями передбачає, що останні отримують пільгові умови обслуговування протягом перших років своєї діяльності, а за рахунок цього перевізник здатний встановлювати ціни на квитки значно нижче, ніж у звичайних авіакомпаній, тим самим істотно збільшуючи пасажиропотік.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною