Електронний реєстр пацієнтів обіцяють ввести протягом року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Електронний реєстр пацієнтів обіцяють ввести протягом року

707
Електронний реєстр пацієнтів, який змінить паперові медичні картки, можуть ввести протягом 6-12 місяців. Про це в ексклюзивному коментарі УНН сказала голова Комітету Верховної Ради з питань охорони здоров'я, народний депутат від Партії регіонів Тетяна Бахтєєва.
Вона зазначила, що Україна вже десь на 10 років відстала в цьому питанні від інших країн і мова про введення такого реєстру ведеться давно.
Вона зазначила, що введення електронного реєстру є дуже важливим при підготовці державних програм, а також для розуміння структури захворюваності. Бахтєєва зазначила, що без введення такого реєстру неможливо введення страхової медицини. "Це потрібно було робити давно. На це звичайно знадобляться фінансові ресурси і час. Я вважаю, що при активній роботі на це знадобиться від 6 до 12 місяців", - сказала Бахтєєва.
Вона також зазначила, що на реалізацію цієї програми буде потрібно багато мільйонів гривень.
За словами парламентарія, сьогодні удосконалена законодавча база в сфері охорони здоров'я, але не вистачає необхідної інформації, яку і надасть електронний реєстр. "По-перше, ми сьогодні маємо низку прав за Конституцією, а по-друге законодавчих, які сьогодні дають право кожному жителю нашої країни вільно вибирати лікаря незалежно від прописки та інших моментів", - зазначила вона.
За словами Т.Бахтєєвої, це спростить процедуру і дозволить людям вільно звертатися до лікаря в будь-якому місті України незалежно від реєстрації.
Бахтєєва зазначила, що введення електронного реєстру пацієнтів вирішує інформативне завдання, яке необхідне системі охорони здоров'я і дасть можливість чіткого вивчення структури захворювання, інвалідності, смертності.
Вона також пояснила, що збір даних для реєстру здійснюватиметься через пункти звернення хворих, а вони будуть вже передавати інформацію на рівні поліклініки регіону, міста, а потім області. "Це дуже велика робота для органів місцевого самоврядування, адже це дуже складно поєднати", - додала вона.
Бахтєєва також зазначила, що разом з електронною реєстрацією важливо також провести паспортизацію лікувальних установ. За її словами, це необхідно для введення обов'язкового державного медичного страхування.
Нагадаємо, Кабінет міністрів України схвалив постанову Про затвердження Положення про електронний реєстр пацієнтів. Цей реєстр покликаний замінити паперові медичні картки. Згідно з постановою установи охорони здоров'я всіх форм власності (далі - установи охорони здоров'я) зобов'язані вносити до Реєстру відомості про:
• фізичну особу, що містяться в затверджених наказами МОЗ медичних облікових формах;
• заклад охорони здоров'я, в якому пацієнтові надано медичну допомогу;
• вид наданої пацієнтові медичної допомоги;
• лікарські засоби і вироби медичного призначення, закуплені для лікування пацієнта за кошти державного та місцевих бюджетів;
• згоду пацієнта на обробку персональних даних за встановленою Міністерством охорони здоров'я формою.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас